Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Photo
CoD Nowy

2 sloty na perk

CoD Nowy

  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
133 replies to this topic

#1 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1,162
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Posted 26.10.2011 19:49

*
POPULAR

Witam, przedstawiam wam tuta i gotowca jak dodać 2sloty na perk do cod mod.

Tutorial:
Spoiler


Co dodane:
say perk2 - informacje na temat drugiego perku,
say drop2 - wyrzucasz drugi perk,
useperk2 - używasz drugiego perku,
radio2 - używasz drugiego perku.

Co Zmienione:
native cod_get_user_perk(id, wartosc=0, lp=0);
/*------------------------------
Zwraca drugi perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc drugi perka
lp jeśli wpiszemy 0 to bedzie pierwszy perk, jeśli 1 to bedzie drugi perk
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1, lp=0);
/*------------------------------
Ustawia drugi perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
lp jeśli wpiszemy 0 to bedzie pierwszy perk, jeśli 1 to bedzie drugi perk
------------------------------*/

forward cod_perk_changed(id, perk, wartosc, lp);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany drugiego perka
lp - jaki perk, jeśli 0 to bedzie pierwszy perk, jeśli 1 to bedzie drugi perk
------------------------------*/
Log:
- dodane, że nie można mieć dwóch tych samych perków
- fix buga przez co padał serwer

Gotowiec:
Attached File  QTM_CodMod.sma   40.14KB  2388 downloads
  QTM_CodMod.amxx
Attached File  QTM_CodMod.amxx   50.17KB  216 downloads

Attached File  codmod.inc   7.83KB  1714 downloads

Edited by Cypis', 13.11.2011 12:08.

  • +
  • -
  • 41

#2 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:453
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Posted 26.10.2011 19:59

Zapomniałeś jeszcze o np

register_clcmd("useperk", "UzyjPerku2");
register_clcmd("radio2", "UzyjPerku2");


public UzyjPerku2(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED;

new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk_gracza2[id]],"cod_perk_used",FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle,id,id);
DestroyForward(forward_handle);
return PLUGIN_HANDLED;
}

Edited by Szybcioor, 26.10.2011 20:07.

  • +
  • -
  • 4

#3 Cypis'

    Master

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1,162
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Posted 26.10.2011 20:12

wiem jak to zrobić :P zapomniałem o tym.
  • +
  • -
  • 0

#4 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1,679
Godlike

  • Postów:2,496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Posted 26.10.2011 20:17

Cypis na co to xD przeciez mozna tego miec nawet 10x :P wystarczy tylko wszystkie fukcnje od perow nr #1 wypalac i potem je skopiowac zmieniajac dane ;d
  • +
  • -
  • 0

#5 Arex

    ERROR

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:310
  • Imię:Arex
  • Lokalizacja:Bobowa
Offline

Posted 26.10.2011 20:24

NIezle + leci .2 sloty kosztuje 25zl a my mamy za free oj oj Peyote może być zly ;D

Ale mam pytanie uzywanie perku jest "e" lub "c" No to jak mam 1 perk (co dostaje miny) 2 perk (co dostaje rakiety) i chcę uzyc tej rakiety to ktorym kilkać ?

Edited by arex92, 26.10.2011 20:27.


#6 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:453
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Posted 26.10.2011 20:28

useperk2 - używasz drugiego perku,
radio2 - używasz drugiego perku.

czyli ,,X" można to też zmienić np na radio1 wtedy będzie na klawiszu ,,z":P
  • +
  • -
  • 1

#7 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1,981
Offline

Posted 26.10.2011 20:29

Tym, na którym sobie zbindujesz?

useperk2 - używasz drugiego perku,


Nieźle cypis ;P
  • +
  • -
  • 0

#8 Arex

    ERROR

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:310
  • Imię:Arex
  • Lokalizacja:Bobowa
Offline

Posted 26.10.2011 20:30

aha thx

+ dla was

#9 Cypis'

    Master

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1,162
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Posted 26.10.2011 20:47


MisieQ, można mieć ale nie każdy wie jak to zrobić :P

  • +
  • -
  • 0

#10 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:453
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Posted 27.10.2011 06:17

arex92: Peyote ma 100 razy lepsze sloty na perki niż to xDD On ma ustawiane cverem ilość slotów, odzielny plugin itp. To nie martw się Peyotenie nie załamię sie jeszcze xD

hmmmmm może jeszcze takie coś ??

register_native("cod_set_user_perk2", "UstawPerk2", 1);


public UstawPerk2(id, perk, wartosc, pokaz_info)
{
if(!ilosc_perkow)
return PLUGIN_CONTINUE;

static obroty[33];

if(obroty[id]++ >= 5)
{
UstawPerk2(id, 0, 0, 0);
obroty[id] = 0;
return PLUGIN_CONTINUE;
}

perk = (perk == -1)? random_num(1, ilosc_perkow): perk;
wartosc = (wartosc == -1 || min_wartosci_perkow[perk] > wartosc || wartosc > max_wartosci_perkow[perk])? random_num(min_wartosci_perkow[perk], max_wartosci_perkow[perk]): wartosc;

new ret;

new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk_gracza2[id]], "cod_perk_disabled", FP_CELL, FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, ret, id, perk);
DestroyForward(forward_handle);

perk_gracza2[id] = 0;

forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk], "cod_perk_enabled", FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, ret, id, wartosc, perk);
DestroyForward(forward_handle);

if(ret == 4)
{
UstawPerk2(id, -1, -1, 1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

ExecuteForward(perk_zmieniony2, ret, id, perk, wartosc);

if(ret == 4)
{
UstawPerk2(id, -1, -1, 1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

perk_gracza2[id] = perk;
wartosc_perku_gracza2[id] = wartosc;

wytrzymalosc_perku2[id] = perk ? get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc) : 0;

obroty[id] = 0;

if(pokaz_info && perk_gracza2[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zdobyles perk : %s.", nazwy_perkow[perk_gracza2[id]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Edited by Szybcioor, 27.10.2011 06:38.

  • +
  • -
  • 0

#11 Szymek^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:187
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Posted 27.10.2011 15:09

Niestety nie działa tzn. wgrałem na czysty serwer testowy inca edytowałem również żadnych pluginów z tym natywem nie mam i nie działa wybór klas. Wgrałem czyste sma. od Ciebie. :(


# edit: Działa, zapomniałem o grawitacji :D

Hmm . Ale i tak jest 1 problem bo w AMX Studio nie wykrywa mi nowego natywu cod_set_user_perk. Po boku jest napisane: "Invalid Function call".

Edited by Szymek^, 27.10.2011 16:14.

  • +
  • -
  • 0

#12 Cypis'

    Master

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1,162
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Posted 27.10.2011 16:22

musisz edytować bibioteczke codmod
  • +
  • -
  • 0

#13 Szymek^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:187
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Posted 27.10.2011 17:09

Edytowałem jednak bez rezultatu. Załączam inca w załączniku.

Attached Files


Edited by Szymek^, 27.10.2011 17:15.

  • +
  • -
  • 0

#14 UszaTeK

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:47
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Posted 27.10.2011 23:55

Może mi ktoś edytowac codmod.ini tak aby to działało ? Bo nie jest napisane co mam znaleźć i co zamienić a nie chce nic sknocić, będzie +

Attached Files



#15 Szymek^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:187
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Posted 28.10.2011 07:32

Okej poradziłem sobie. Wszystko śmiga pięknie i elegancko. Pluginy używające tych natywów przerobiłem i wszystko jest pięknie, tylko jest jeden myk. Otóż można mieć 2 takie same perki. :( Poradzi ktoś coś ?
  • +
  • -
  • 0

#16 Cypis'

    Master

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1,162
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Posted 28.10.2011 16:05

właśnie nie chciałem z tym mieszać bo np. jak byś go chciał ustawić natywem to by ci inny wylosowało
  • +
  • -
  • 0

#17 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1,464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Posted 28.10.2011 20:04

Dlatego najlepiej zrobić perki jako osobne funkcję :]
Choć...

@Szymek - Łap:
if(pokaz_info &&  perk) 
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zdobyles %s.", nazwy_perkow[perk]);

zamień na:
if(pokaz_info &&  perk) 
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zdobyles %s.", nazwy_perkow[perk]);

if(perk < ilosc_perkow/2)
{
perk_gracza[0][id] = perk;
wartosc_perku_gracza[0][id] = wartosc;
}
else
{
perk_gracza[1][id] = perk;
wartosc_perku_gracza[1][id] = wartosc;
}

Edited by A może sma?, 28.10.2011 20:04.

  • +
  • -
  • 0

#18 Cypis'

    Master

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1,162
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Posted 28.10.2011 20:10

z tego co napisałeś to dzieli ilość perków na 2 i przydziela jednej połowie takie i 2 takie :P
@UPDATE
  • +
  • -
  • 0

#19 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1,464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Posted 28.10.2011 21:34

Edit:
W sumie to przy takiej metodzie rozdawania perków jest to ciut głupie co wkleiłem :D

Edited by A może sma?, 28.10.2011 21:37.

  • +
  • -
  • 0

#20 Szymek^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:187
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Posted 29.10.2011 10:11

Teraz mi COD nie działa .;/
  • +
  • -
  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: CoD Nowy

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users