Mam wielki problem z moim silnikiem od COD'a. Mianowicie podczas zmiany mapy, gdy wczytywane są wszystkie levele, zapytania do bazy sql robią straszne opóźnienia przez co levele i statystyki się nie wczytują i po każdej zmianie mapy można by powiedzieć, że jest ich restart, ponieważ zostają nadpisane przez podstawowe ustawienia, czyli level: 1 exp: 0 itd. Próbowałem naprawdę wielu rzeczy, ale nie umiem sobie z tym poradzić. W ostateczności zrobię tak, że przez pierwsze 20sekund każdej mapy nie będzie można wybierać klasy, ale mam nadzieję, że mi jakoś pomożecie. Jako pomoc mogę powiedzieć, że przy małej ilości graczy(2,3) jeszcze wszystko jakoś działa, ale potem robią się te problemy.
Przejście z nvault na sql w kodzie robiłem częściowo sam tzn. miałem silnik pod nvault dość sporo zmodyfikowany i nie chciałem tego od nowa robić pod sql, więc po-przekopiowywałem zapytania z wersji pod zewnętrzną bazę danych i możliwe, że jeszcze tutaj leży problem tych wczytujących się ze strasznym opóźnieniem statystyk.
Na koniec powiem jeszcze tylko, że, gdy poczeka się chwilę po zmianie mapy, gdy w menu wskoczą poprawne level'e, i wtedy się wybierze klasę, to wszystko jest poprawnie.