Stock wiadomości.
Kukol 22.10.2011
Witam! Jak napisać poprawnego stocka do wyśw. wiadomości? Mam takiego:
Lecz wyskakują błędy:
Przy takim wykorzystaniu:
Ten stock ma się znajdować w bibliotece!
stock show_msg(id, Float:disp_time = 2.0, const msg[], any:...)
{
if(is_user_connected(id))
{
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.4, 0, disp_time/2, disp_time)
show_hudmessage(id, msg)
}
}
Lecz wyskakują błędy:
String formatted incorrectly - parameter 3 (total 2)
Przy takim wykorzystaniu:
show_msg(id, 2.0, "Cos trwa %d sekund", zmienna[id])
Ten stock ma się znajdować w bibliotece!
Kukol 22.10.2011
Dziękuję.
A możecie mi powiedzieć, czemu gdy wyświetlam coś przez to, a po lewo mam Hud ten co w CoDzie jest, to np. gdy pokazuje "Cos pojawi sie za X" to też bierze troche liter z tego Huda po lewej? (Na górze ekranu jest także odliczanie [A gdy Hud Coda wyłącze to nie wyświetla jużtego, tylko jest all ok])
Użytkownik Kukol edytował ten post 22.10.2011 21:41
A możecie mi powiedzieć, czemu gdy wyświetlam coś przez to, a po lewo mam Hud ten co w CoDzie jest, to np. gdy pokazuje "Cos pojawi sie za X" to też bierze troche liter z tego Huda po lewej? (Na górze ekranu jest także odliczanie [A gdy Hud Coda wyłącze to nie wyświetla jużtego, tylko jest all ok])
Użytkownik Kukol edytował ten post 22.10.2011 21:41
MarWit
22.10.2011
Pewnie dlatego że wyświetlasz hud'a na tym samym kanale co hud CoD'a
Użytkownik MarWit edytował ten post 22.10.2011 21:46
Użytkownik MarWit edytował ten post 22.10.2011 21:46
Kukol 22.10.2011
Niestety. Hud mam na 2 kanale, a to info na 3 kanale.
#Sebul.
Mam po lewej w hud:
HP:
Wytrzymałość:
Item:
A jak użyje skilla to na środku pisze: "Moc dostępna za X sekund" (I tutaj pojawia się teskt z tego pierwszego Huda) a na górze jest odliczanie i to wszystko w Hud.
Użytkownik Kukol edytował ten post 22.10.2011 22:03
#Sebul.
Mam po lewej w hud:
HP:
Wytrzymałość:
Item:
A jak użyje skilla to na środku pisze: "Moc dostępna za X sekund" (I tutaj pojawia się teskt z tego pierwszego Huda) a na górze jest odliczanie i to wszystko w Hud.
Użytkownik Kukol edytował ten post 22.10.2011 22:03
sebul
22.10.2011
Na pewno używasz oddzielnych zmiennych, na których wyświetlasz te wiadomości? Bo ten sam kanał chyba nie powodował by tego, że brało by tekst z drugiego huda. Najlepiej jest używać ShowSyncHudMsg, tylko tego się trochę inaczej używa, trzeba najpierw tak jakby utworzyć kanał
w plugin_init
i potem
new SyncHudObj;
w plugin_init
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
i potem
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.77, 0.65, 0, 2.0, 0.8, 0.0, 0.2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Tekst %s", "formatowany");
Kukol 22.10.2011
Sebul, mam właśnie również użyte SyncHudObj. Zawsze za pomocą tego wyświetlam tekst w Hudzie.
@Edit:
Naprawiło się, już jest wszystko dobrze, temat można zamknąć.
@EDIT2:
To jest tak, jestem ja i kumpel na serwerze. Używam skilla, jest odliczanie, używam ponownie i w wiadomości, że skill nie gotowy wyświetla jego HUD. A gdy jestem sam to wyświetla poprawnie.
Użytkownik Kukol edytował ten post 23.10.2011 02:38
@Edit:
Naprawiło się, już jest wszystko dobrze, temat można zamknąć.
@EDIT2:
To jest tak, jestem ja i kumpel na serwerze. Używam skilla, jest odliczanie, używam ponownie i w wiadomości, że skill nie gotowy wyświetla jego HUD. A gdy jestem sam to wyświetla poprawnie.
Użytkownik Kukol edytował ten post 23.10.2011 02:38