←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Stock wiadomości.

Kukol - zdjęcie Kukol 22.10.2011

Witam! Jak napisać poprawnego stocka do wyśw. wiadomości? Mam takiego:

stock show_msg(id, Float:disp_time = 2.0, const msg[], any:...)
{
if(is_user_connected(id))
{
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.4, 0, disp_time/2, disp_time)
show_hudmessage(id, msg)
}
}


Lecz wyskakują błędy:

String formatted incorrectly - parameter 3 (total 2)

Przy takim wykorzystaniu:

show_msg(id, 2.0, "Cos trwa %d sekund", zmienna[id])


Ten stock ma się znajdować w bibliotece!
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 22.10.2011

vformat
Odpowiedz

Kukol - zdjęcie Kukol 22.10.2011

Dziękuję.

A możecie mi powiedzieć, czemu gdy wyświetlam coś przez to, a po lewo mam Hud ten co w CoDzie jest, to np. gdy pokazuje "Cos pojawi sie za X" to też bierze troche liter z tego Huda po lewej? (Na górze ekranu jest także odliczanie [A gdy Hud Coda wyłącze to nie wyświetla jużtego, tylko jest all ok])
Użytkownik Kukol edytował ten post 22.10.2011 21:41
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 22.10.2011

Możesz jaśniej, bo trochę zamotałeś...
Odpowiedz

  • +
  • -
MarWit - zdjęcie MarWit 22.10.2011

Pewnie dlatego że wyświetlasz hud'a na tym samym kanale co hud CoD'a :)
Użytkownik MarWit edytował ten post 22.10.2011 21:46
Odpowiedz

Kukol - zdjęcie Kukol 22.10.2011

Niestety. Hud mam na 2 kanale, a to info na 3 kanale. :/

#Sebul.

Mam po lewej w hud:

HP:
Wytrzymałość:
Item:

A jak użyje skilla to na środku pisze: "Moc dostępna za X sekund" (I tutaj pojawia się teskt z tego pierwszego Huda) a na górze jest odliczanie i to wszystko w Hud.
Użytkownik Kukol edytował ten post 22.10.2011 22:03
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 22.10.2011

Na pewno używasz oddzielnych zmiennych, na których wyświetlasz te wiadomości? Bo ten sam kanał chyba nie powodował by tego, że brało by tekst z drugiego huda. Najlepiej jest używać ShowSyncHudMsg, tylko tego się trochę inaczej używa, trzeba najpierw tak jakby utworzyć kanał
new SyncHudObj;

w plugin_init
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();

i potem
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.77, 0.65, 0, 2.0, 0.8, 0.0, 0.2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Tekst %s", "formatowany");
Odpowiedz

Kukol - zdjęcie Kukol 22.10.2011

Sebul, mam właśnie również użyte SyncHudObj. Zawsze za pomocą tego wyświetlam tekst w Hudzie.

@Edit:

Naprawiło się, już jest wszystko dobrze, temat można zamknąć.

@EDIT2:

To jest tak, jestem ja i kumpel na serwerze. Używam skilla, jest odliczanie, używam ponownie i w wiadomości, że skill nie gotowy wyświetla jego HUD. A gdy jestem sam to wyświetla poprawnie.
Użytkownik Kukol edytował ten post 23.10.2011 02:38
Odpowiedz