←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Klasa Assasin

Locked

  • +
  • -
FORMOZA's Photo FORMOZA 20.10.2011

Witam mam pytanie czy moglby mi ktoś zrobić klasę assasin[Odpowiednik ninja w diablo mod:

ma tylko noz
175 hp na start
jest niewidzialna [niewidzialność 2]

Chciałbym +sma jakbym kiedys cos w niej przerabial

Z góry dziękuje za zrobienie tej klasy
Quote

prostowryj's Photo prostowryj 20.10.2011

a zamiast grawitki moze byc 10 skokow w powietrzu??
bo jak tak to tu masz sma

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Assasin";
new const opis[] = "ma 10 skokow niewidzialny";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public cod_class_enabled(id, klasa)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id, klasa)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 10;
return FMRES_IGNORED;
}

Edited by prostowryj, 20.10.2011 16:38.
Quote

Jeansy's Photo Jeansy 20.10.2011

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Assasin";
new const opis[] = "Mniej widzialna ";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 75;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id, klasa)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 2);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id, klasa)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
Quote

  • +
  • -
FORMOZA's Photo FORMOZA 20.10.2011

No właśnie chciałbym gravity tak gdzieś 150
Quote

prostowryj's Photo prostowryj 20.10.2011

sprawdz
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new Float:grawitacja_gracza[33];
new const nazwa[] = "Asasin (Premium)";
new const opis[] = "1\1 z kosy mniejsza grawitacja, mniej widoczny";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "RPK. Shark");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[Asasin] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
grawitacja_gracza[id] = get_user_gravity(id);
set_user_gravity(id, grawitacja_gracza[id]*0.5);
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
set_user_gravity(id, grawitacja_gracza[id]);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.2, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
set_user_gravity(id, grawitacja_gracza[id]*0.5);
}
Quote

  • +
  • -
radim's Photo radim 20.10.2011

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
           
new const nazwa[]   = "Assasin";
new const opis[]    = "Mniej widzialna ";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 75;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
   
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_class_enabled(id, klasa)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 150.0/800.0);
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 2);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id, klasa)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
         ma_klase[id] = false;
}
public ResetHUD(id)
{
    if(ma_klase[id])
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 150.0/800.0);
}
}
Działa w 100% !
Quote

  • +
  • -
FORMOZA's Photo FORMOZA 20.10.2011

o fajnie ale
[radim o 1 nawais za duzo ;)] ale dostaje bron startowa czyli glock\usp ., a powinna miec tylko kose
Dodaje to ale nie wychodzi [nie kompuiluje sie]

strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
Edited by Acze, 20.10.2011 17:00.
Quote

  • +
  • -
Goliath's Photo Goliath 20.10.2011

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Assasin";
new const opis[] = "Mniej widzialna ";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 75;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public cod_class_enabled(id, klasa)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 150.0/800.0);
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 2);
ma_klase[id] = true;
set_task(0.5, "abc", id);
}

public cod_class_disabled(id, klasa)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}

public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 150.0/800.0);
set_task(0.5, "abc", id);
}
}

public abc(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
Quote

  • +
  • -
FORMOZA's Photo FORMOZA 20.10.2011

Thx działa ;)
Quote

  • +
  • -
Goliath's Photo Goliath 20.10.2011

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Quote
Locked