Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Photo
CoD Stary

Tylko nóż, na danej mapie w COD mod

CoD Stary

  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Posted 17.10.2011 18:50

Czesc,

mam problem z pluginem ograniczajacym bronie na danej mapie w modyfikacji cod mod. Mam skompilowany taki plugin:

#include <amxmodx>
#include <fun>
#pragma semicolon 0

new map[35];

public plugin_init() {
register_plugin("Weap Blocker", "1.0", "stepdub");
get_mapname(map, 34);
if(contain(map, "ka_battlezone")) set_task(0.1, "block_it", _, _, _, "b")
}

public block_it(id) {
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}


dodany do plugins.ini no ale niestety na mapie podanej w kodzie pluginu kazda klasa postaci moze uzywac broni jakie narzuca z gory ich klasa.
Bardzo bym prosil o pomoc jak rozwiazac ten problem, tak aby na danej mapie / mapach gracz mogl miec tylko noz, niewazne jakiej klasy uzywa.

Pozdrawiam

Jakieś pomysły?
  • +
  • -
  • 0

#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2,077
Godlike

  • Postów:5,706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Posted 18.10.2011 09:18


 

 

 

 

#include <amxmodx>

#include <fun>

#pragma semicolon 0

 

new map[35];

new bool:onlyKnife

public plugin_init()

{

SprawdzMape();

register_event("CurWeapon","current_weapon")

}

 

public SprawdzMape()

{

get_mapname(map, 34);

if(equal(map, "ka_battlezone"))

onlyKnife = true;

else

onlyKnife=false;

 

}

public current_weapon(id)

{

new weapon = get_user_weapon(id)

if(weapon != CSW_KNIFE && onlyKnife)

{

client_cmd(id,"weapon_knife")

engclient_cmd(id,"weapon_knife")

}


Edited by CheQ, 18.10.2011 09:19.

  • +
  • -
  • 0

#3 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Posted 27.10.2011 16:42

Error: Number of arguments does not match definition on line 10

1 Error.

niestety jest błąd.

to jest linia 10

register_event("CurWeapon","current_weapon")

Edited by Kendzior87, 27.10.2011 16:45.

  • +
  • -
  • 0

#4 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2,077
Godlike

  • Postów:5,706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Posted 28.10.2011 15:35

#include <amxmodx>
#include <fun>
#pragma semicolon 0

new map[35];
new bool:onlyKnife
public plugin_init()
{
SprawdzMape();
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}

public SprawdzMape()
{
get_mapname(map, 34);
if(equal(map, "ka_battlezone"))
onlyKnife = true;
else
onlyKnife=false;

}
public current_weapon(id)
{
new weapon = get_user_weapon(id)
if(weapon != CSW_KNIFE && onlyKnife)
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
}
}


o tak
  • +
  • -
  • 0

#5 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Posted 09.11.2011 15:33

Witam, niestety jak dodałem ten kod jako oddzielny plugin, to nadal rozdawane są bronie przypisane do klas, może trzeba ten cod zaimplementować do kodu pluginu cod mod, czy byłbyś wstanie podać jak to zrobić?

Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 1





Also tagged with one or more of these keywords: CoD Stary

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users