if((zadanie == 5) && ((!hs) || (klasa != PobierzKlasePrzezNazwe("Snajper")))) return;
Czemu nie działa ?
oraz czy takie coś by zadziałało
if((zadanie == 5) && ((!hs) || (klasa != PobierzKlasePrzezNazwe("Snajper") || (klasa != PobierzKlasePrzezNazwe("Profesjonalny Snajper") || (klasa != PobierzKlasePrzezNazwe("Elitarny Snajper")))) return;
Ew czy mógłby mi ktoś napisać jak to ma wyglądać.
Jest PobierzKlasePrzezNazwe bo robię to w silniku coda
2 pytanie:
public UstawPerk(id, perk, wartosc, pokaz_info)
{
if(!ilosc_perkow)
return PLUGIN_CONTINUE;
static obroty[33];
if(obroty[id]++ >= 5)
{
UstawPerk(id, 0, 0, 0);
obroty[id] = 0;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
perk = (perk == -1)? random_num(1, ilosc_perkow): perk;
wartosc = (wartosc == -1 || min_wartosci_perkow[perk] > wartosc || wartosc > max_wartosci_perkow[perk])? random_num(min_wartosci_perkow[perk], max_wartosci_perkow[perk]): wartosc;
new ret;
new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk_gracza[id]], "cod_perk_disabled", FP_CELL, FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, ret, id, perk);
DestroyForward(forward_handle);
perk_gracza[id] = 0;
forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk], "cod_perk_enabled", FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, ret, id, wartosc, perk);
DestroyForward(forward_handle);
if(ret == 4)
{
UstawPerk(id, -1, -1, 1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
ExecuteForward(perk_zmieniony, ret, id, perk, wartosc);
if(ret == 4)
{
UstawPerk(id, -1, -1, 1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
perk_gracza[id] = perk;
wartosc_perku_gracza[id] = wartosc;
obroty[id] = 0;
if(pokaz_info && perk_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zdobyles %s.", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
new zadanie = zadanie_gracza[id]
if(flagi[zadanie] & ZDOBADZ)
{
if((zadanie == 16) && (PobierzPerk(id) != PobierzPerkPrzezNazwe("Apteczka"))) return PLUGIN_CONTINUE
postep[id][zadanie]++
SprawdzPostep(id)
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Czy takie coś zadziała
Użytkownik Jak się nazwać edytował ten post 14.08.2011 13:51