Zomm na wszystkich broniach i 16k $ n...
Barto_12_SAS
10.08.2011
Jak dokonać tego typu opcji itemów ?
Item: Poradnik Snajpera
Opis: Posiadasz ZOOM'a na wszystkich broniach
Item: Plecak zlodzieja
Opis: Dostajesz 16000$[/center:5491ade951]
Item: Poradnik Snajpera
Opis: Posiadasz ZOOM'a na wszystkich broniach
Item: Plecak zlodzieja
Opis: Dostajesz 16000$[/center:5491ade951]
Na 5tyk
12.08.2011
Plecak zlodziaja:
Nie wiem czy dziala.
if(informacje_przedmiotu == NumerItemu)
cs_set_user_money(id) += 16000
Nie wiem czy dziala.
Barto_12_SAS
12.08.2011
dodałem to do public "DajPrzedmiot(id, przedmiot)" - to chyba dobrze ?
Po dodaniu do "DajPrzedmiot(id, przedmiot)" w tym swith(przedmiot)
Edited by SAS, 12.08.2011 08:07.
Po dodaniu do "DajPrzedmiot(id, przedmiot)" w tym swith(przedmiot)
COD_B12SAS.sma(2572) : error 017: undefined symbol "informacje_przedmiotu" COD_B12SAS.sma(2573) : error 088: number of arguments does not match definition
Edited by SAS, 12.08.2011 08:07.
dasiek
12.08.2011
dodaj w odrodzenie(id)
Co do drugiego, zoom ma być na klawisz? na prawy myszki czy jak?
Co do drugiego, zoom ma być na klawisz? na prawy myszki czy jak?
Na 5tyk
12.08.2011
Poprawka ifa:
reszta bez zmian
Dodano 12 sierpień 2011 - 08:12:
a jeszcze cos po
dodaj
if(informacje_przedmiotu_gracza[id] == NumerItemu)
reszta bez zmian
Dodano 12 sierpień 2011 - 08:12:
a jeszcze cos po
[id]
dodaj
[0]
Barto_12_SAS
12.08.2011
Cały czas ten sam błąd
Może w złe miejsce nadal to wpisuje ?
public Odrodzenie(id) { if(klasa_gracza[id] == tajniak) ZmienUbranie(id, 0); else ZmienUbranie(id, 1); if (klasa_gracza[id] == tajniak && is_user_alive(id) && random_num(1,3) == 1) { new CsTeams:team=cs_get_user_team(id) if(team==CS_TEAM_CT) cs_set_user_team(id,CS_TEAM_T,CS_DONTCHANGE) if(team==CS_TEAM_T) cs_set_user_team(id,CS_TEAM_CT,CS_DONTCHANGE) ExecuteHam(Ham_Spawn,id) cs_set_user_team(id,team,CS_DONTCHANGE) } if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(nowa_klasa_gracza[id]) { klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id]; nowa_klasa_gracza[id] = 0; ilosc_rakiet_gracza[id] = 0; ilosc_dynamitow_gracza[id] = 0; ilosc_min_gracza[id] = 0; strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife"); switch(get_user_team(id)) { case 1: give_item(id, "weapon_deagle"); case 2: give_item(id, "weapon_deagle"); } WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); } if(!klasa_gracza[id]) { WybierzKlase(id); return PLUGIN_CONTINUE; } set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255); switch(klasa_gracza[id]) { case Snajper: { give_item(id, "weapon_awp"); give_item(id, "weapon_scout"); give_item(id, "weapon_deagle"); } xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx klasy dalej } case ksk: { give_item(id, "weapon_awp"); give_item(id, "weapon_scout"); give_item(id, "weapon_sg550"); set_user_gravity(id, 0.2); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 35); } case kamikadze: { give_item(id, "weapon_xm1014"); } case kowboj: { give_item(id, "weapon_elite"); } case mistyk: { give_item(id, "weapon_deagle"); } case zwinny: { give_item(id, "weapon_ak47"); } case antyz: { give_item(id, "weapon_aug"); give_item(id, "weapon_mp5navy"); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 85); } case markowy: { give_item(id, "weapon_sg550"); give_item(id, "weapon_sg552"); } } if(gracz_resetuje[id]) { ResetujPunkty(id); gracz_resetuje[id] = false; } if(punkty_gracza[id]>0) PrzydzielPunkty(id); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 53) set_user_gravity(id, 0.2) if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 32) set_user_gravity(id, 0.5) if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 31) //numer itemu { set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]); } if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 10 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9) give_item(id, "weapon_hegrenade"); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9) ZmienUbranie(id, 0); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1) set_user_footsteps(id, 1); else set_user_footsteps(id, 0); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13) give_item(id, "weapon_awp"); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 55) give_item(id, "weapon_m3"); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 56) give_item(id, "weapon_hegrenade"); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 58) cs_set_user_money(id) += 16000; new weapons[32]; new weaponsnum; get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum); for(new i=0; i<weaponsnum; i++) if(is_user_alive(id)) if(maxAmmo[weapons[i]] > 0) cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]); redukcja_obrazen_gracza[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(wytrzymalosc_gracza[id])))/100); maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+zdrowie_gracza[id]*2; szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18) { maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100; szybkosc_gracza[id] -= 0.4; } if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25) { maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50; szybkosc_gracza[id] -= 0.3; } set_user_armor(id, pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]); set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 17) set_user_armor(id, 500); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 42) { ilosc_min_gracza[id] = 3; } return PLUGIN_CONTINUE; }
Może w złe miejsce nadal to wpisuje ?
Night90
12.08.2011
w Public Odrodzenie daj
Tam gdzie dodajesz Case itemu daj
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NumerItemu) cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + 16000)
Tam gdzie dodajesz Case itemu daj
case NumerItemu: { cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + 16000) }
Barto_12_SAS
12.08.2011
Night90 - Twój sposób działa
A i tak przy okazji - wiecie może jak zrobić nową statystykę , np. xxxx i za kazdy punkt w nią zainwestowany do broni +5 dmg np. ?
A i tak przy okazji - wiecie może jak zrobić nową statystykę , np. xxxx i za kazdy punkt w nią zainwestowany do broni +5 dmg np. ?
Night90
12.08.2011
Barto_12_SAS
12.08.2011
Dla samej pewności - czy to tego mam szukać , a przynajmniej z tym związane ?
sila_gracza[id xxxxxx
Na 5tyk
12.08.2011
Nie. Poszukaj funkcji public PrzydzielStaty (czy cos takiego) i tam masz napisane
Barto_12_SAS
12.08.2011
new inteligencja[65]; new zdrowie[60]; new wytrzymalosc[60]; new kondycja[60]; new sila[60]; new tytul[25]; format(inteligencja, 64, "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza obrazenia zadawane przedmiotami)", inteligencja_gracza[id]); format(zdrowie, 59, "Zycie: \r%i \y(Zwieksza zycie)", zdrowie_gracza[id]); format(wytrzymalosc, 59, "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", wytrzymalosc_gracza[id]); format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]); format(sila, 59, "Sila: \r%i \y(Zwieksza DMG Broni)", sila_gracza[id]); format(tytul, 24, "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]); new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler"); menu_additem(menu, inteligencja); menu_additem(menu, zdrowie); menu_additem(menu, wytrzymalosc); menu_additem(menu, kondycja); menu_additem(menu, sila); menu_display(id, menu);
Dobra - to teraz 1 pytanie - kopiowac tylko siła , czy i te nowy tytul ?
Night90
12.08.2011
Szukaj po sila_gracza a odnajdziesz to, ewentualnie możesz szukać po sama sila
Barto_12_SAS
12.08.2011
Jeszcze jedno w sprawie tego dmg za punkt - ile to domyslenie jest ustawione dmg za 1 punkt ? Albo inaczej , gdzie to można jakby co zmienić ?