Zmienne
new fragi[33] new HS[33]Kod liczniku
public DeathMsg() { new headshot,attacker=read_data(1); new victim=read_data(2); headshot=read_data(3); fragi[attacker]++; if(headshot) HS[attacker]++; fragi[victim]=0; HS[victim]=0; return PLUGIN_CONTINUE; }No i 3 rzecz która mnie gnębi ; p
Znak równości z większością gdy gracz ma 10 lub więcej fragów
To jest
fragi[id] =< 1Czy jak?
Aktualny kod jaki mam w if ; p
if(wziol[id] == 1 && fragi[id] == 1 && quest[id] == 1)Edit:
Hud mam zrobione i zapomniałem napisać tej 1 rzeczy .
public client_authorized(id) { if(quest[id] == 1) { set_task(1.0,"ShowKill",id,_,_,"b"); } else if(quest[id] == 2) { set_task(1.0,"ShowHS",id,_,_,"b"); } } public ShowHS(id) { set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Zabic Strzalem w Glowe:[%i/2]",HS[id]); } public ShowKill(id) { set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Zabic:[%i/1]",fragi[id]); }To mnie truje nie ma do tego eventu ani nic i czasami nie działa nie wiem jak zrobić żeby sprawdzało czy quest[id] = 1 jeżeli tak to sprawdza i od razu pokazuje hudmsq
public client_authorized(id)Nie wiem właśnie co to za event ; /
Użytkownik ELOS edytował ten post 08.08.2011 08:19