Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanie na temat kodu licznika,hudmsq, oraz znaku.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 08.08.2011 07:59

Witam dziś mam do was dwa pytania które są częściowo z sobą powiązane, pierwsza rzecz to licznik fragów oraz HS działa mi lecz licznik działa tylko do czasu śmierci lub nowej rundy a chcę zrobić aby liczyło na całą mapę jeżeli trzeba ponieważ chce zrobić zapis do nvalut/msql ale wpierw trzeba dodać aby licznik działał na całą mapę

Zmienne
new fragi[33]
new HS[33]
Kod liczniku
public DeathMsg()
{
new headshot,attacker=read_data(1);
new victim=read_data(2);
headshot=read_data(3);

fragi[attacker]++;
if(headshot) HS[attacker]++;

fragi[victim]=0;
HS[victim]=0;

return PLUGIN_CONTINUE;
}
No i 3 rzecz która mnie gnębi ; p
Znak równości z większością gdy gracz ma 10 lub więcej fragów xD
To jest
fragi[id] =< 1
Czy jak?
Aktualny kod jaki mam w if ; p
if(wziol[id] == 1 && fragi[id] == 1 && quest[id] == 1)
Edit:
Hud mam zrobione i zapomniałem napisać tej 1 rzeczy xD.

public client_authorized(id)
{
if(quest[id] == 1)
{
set_task(1.0,"ShowKill",id,_,_,"b");
}
else
if(quest[id] == 2)
{
set_task(1.0,"ShowHS",id,_,_,"b");
}
}
public ShowHS(id)
{
        set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Zabic Strzalem w Glowe:[%i/2]",HS[id]);
}
public ShowKill(id)
{
        set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Zabic:[%i/1]",fragi[id]);
}
To mnie truje nie ma do tego eventu ani nic i czasami nie działa nie wiem jak zrobić żeby sprawdzało czy quest[id] = 1 jeżeli tak to sprawdza i od razu pokazuje hudmsq
public client_authorized(id)
Nie wiem właśnie co to za event ; /

Użytkownik ELOS edytował ten post 08.08.2011 08:19

  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 08.08.2011 08:03

Daj mi pokzycję Hud i kolory hud i jaki txt to ma byc to ci zrobię ;]
fragi[id] <= 1
W twoim wyrazeniu fragi[id] są mniejsze lub równe 1

Użytkownik speedkill123 edytował ten post 08.08.2011 08:27

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#3 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 08.08.2011 08:19

Edita dałem bo zapomniałem umieścić niektóre rzeczy które ci są potrzebne ; p

Dodano 08 sierpień 2011 - 08:20:

fragi[id] =< 1
W twoim wyrazeniu fragi[id] są mniejsze lub równe 1

Czyli dać
fragi[id] => 1

  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#4 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.08.2011 08:24

Znak > bądź < powinien być na 1. miejscu - inaczej będziesz miał warningi :P Np. >= lub <=
  • +
  • -
  • 0

#5 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 08.08.2011 08:26

W twoim if'ie sprawdza czy
fragi[id] == 1
fragi są równe 1 nie lepiej dać :
fragi[id] >= 1
hmm co do kodu
dodaj na góre
new KILL[33],HS[33];
new SyncHudObj;
w public plugin_init()
register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
        SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
Potem
public eDeath() 
{
        new headshot,attacker=read_data(1);
        new victim=read_data(2);
        headshot=read_data(3);
        
        KILL[attacker]++;
        if(headshot) HS[attacker]++;
        
        KILL[victim]=0;
        HS[victim]=0;
        
        return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_authorized(id) set_task(1.0,"ShowHud",id,_,_,"b");
public ShowHud(id)
{
        set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Fragi:[%i]^nHS:[%i]^nRekord:[%i|%i]",KILL[id],HS[id],KILL[id],HS[id]);
}

Użytkownik speedkill123 edytował ten post 08.08.2011 08:27

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#6 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.08.2011 08:31

Hud chyba lepiej tak by było rozwiązać:
#define ZADANIE_POKAZ_FRAGI 666

	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

SyncHudObj = CreateHudSyncObj();


public PokazFragi(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_FRAGI;

if(!is_user_alive(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_FRAGI);
return;
}

set_hudmessage(/*pozycja*/);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "/*teskt*/", /*zmienne do wyświetlenia*/);
}

public ResetHUD(id)
{
if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_FRAGI))
set_task(0.1, "PokazFragi", id+ZADANIE_POKAZ_FRAGI, _, _, "b");
}


PS Kod umieszczaj w
[sma][/sma]
, bo usuwa taby :]

@UP: Rekord - nie będzie działał :] (w tym kodzie :P)
Do rekordu potrzbujesz 2 zmiennych - jedna sprawdza czy 2. jest od niej większa, jeżeli tak to 1. = 2.; druga po śmierci się resetuje (licznik) ;]

Użytkownik A może sma? edytował ten post 08.08.2011 08:35

  • +
  • -
  • 1

#7 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 08.08.2011 08:39

Możliwe nie sprawdzałem :]
Ale będzie czytał ile kto ma fragów i ile hs ;]
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#8 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 08.08.2011 09:07

W twoim if'ie sprawdza czy
fragi[id] == 1

fragi są równe 1 nie lepiej dać :
fragi[id] >= 1

Po to napisałem temat : P

public eDeath()
{
new headshot,attacker=read_data(1);
new victim=read_data(2);
headshot=read_data(3);

KILL[attacker]++;
if(headshot) HS[attacker]++;

KILL[victim]=0;
HS[victim]=0;

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_authorized(id) set_task(1.0,"ShowHud",id,_,_,"b");
public ShowHud(id)
{
set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Fragi:[%i]^nHS:[%i]^nRekord:[%i|%i]",KILL[id],HS[id],KILL[id],HS[id]);
}

Przecież mam identyczny kod i to kod HARDBOTA



A może sma?#
Użyje twojego sposobu na hudmsq i w reset dodam
public ResetHud(id)
{
if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_FRAGI) && quest[id] == 1)
{
set_task(0.1, "PokazFragi", id+ZADANIE_POKAZ_FRAGI, _, _, "b");
}
else
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
}

Użytkownik ELOS edytował ten post 08.08.2011 09:11

  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#9 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 08.08.2011 09:12

A może sma?#
Użyje twojego sposobu na hudmsq i w reset dodam

public ResetHud(id)
{
if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_FRAGI) && quest[id] == 1)
{
set_task(0.1, "PokazFragi", id+ZADANIE_POKAZ_FRAGI, _, _, "b");
}
else
{ return PLUGIN_HANDLED;
}
}

Powinno zadziałać
masz tu opis co większe mniejsze równe ;]
fragi[id] >= 1 - teraz sprawdza czy fragi id są większe lub równe 1
fragi[id] <= 1 - teraz sprawdza czy fragi id są mniejsze lub równe 1
fragi[id] == 1 - teraz sprawdza czy fragi id równe 1

  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#10 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 08.08.2011 09:15

No dobra ale teraz co do tego że fragi liczą się tylko na jedną rundę/śmierć ?
I pytanie odnośnie ResetHud
Czy ResetHud będzie działał od razu po spełnieniu ifa czy dopiero w nowej rundzie itp?
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#11 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 08.08.2011 09:29

Resethud powinien zadziałać od razu po spełnieniu ifa ;]
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#12 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 08.08.2011 09:32

No ok teraz pozostaje kłopot z tym licznikiem ponieważ on zlicza fragi tylko na 1 rundę.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#13 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 08.08.2011 09:34

A ty chcesz żeby odczytał ile ma zabójstw ogólnie czy na tej mapie ?
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#14 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 08.08.2011 09:38

Mam licznik i chce aby zapis był na mape po zmianie to już zrobię zapis do nvalut ale o to chodzi że gdy mam zabić 10 osób w 1 zabije 5 to w następnej mam 0 i muszę zabić znowu 10osób ;P
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#15 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 08.08.2011 09:44

Ale po co masz robić zapis na nvalut
Możesz za pomocą modułu
#include <csx>

potem
static stats[8], body[8]
    get_user_stats(id, stats, body)
i if na końcu ;]
if ( stats[0] >= 10)
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#16 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 08.08.2011 09:54

Ale po co masz robić zapis na nvalut
Możesz za pomocą modułu
#include <csx>

potem

static stats[8], body[8]
    get_user_stats(id, stats, body)
i if na końcu ;]
if ( stats[0] >= 10)

Ale chyba gdy dam za pomocą tego modułu nie będzie dało się wyzerować fragów a ja mam na tej bazie że gdy zaczynamy/zakończamy misje resetuje nam HS, fragi.
+ Do tego musi być jeszcze coś w tym stylu tylko na HS ; [
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#17 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 08.08.2011 10:01

Jak coś wykombinuje to napiszę w tym temacie ;]
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#18 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.08.2011 10:09

Co do ifa i huda:
ja bym dał przed tym warunek :]

set_hudmessage(blablabal);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "blablabal", balbalbal);
  • +
  • -
  • 0

#19 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 08.08.2011 18:24

Co do ifa i huda:
ja bym dał przed tym warunek

set_hudmessage(blablabal);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "blablabal", balbalbal);

Ale po co?
Zna ktoś odpowiedź na moje pytanie odnośnie tego licznika?

Dodano 09 sierpień 2011 - 22:23:
Temat do zamknięcia ten problem rozwiązałem sam.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych