Posiadam owy problem z niewidzialnością w itemie oraz czasami w klasie.
Dodałem tak:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 56) { set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 59); set_user_health(id, 55); }
Lecz gdy posiadam ten item i tak dalej mnie widać.
Dla pewności dodałem także w DajPrzedmiot.
case 56: { set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 59); set_user_health(id, 55); }
Może w złym miejscu dodaje lub coś źle robię ?
@EDIT
Już wiem że to na pewno nie wina tego gdzie dodaję oraz jak. Kilkanaście razy próbowalem i myślę że set_user_rendering musi się z czymś gryźć. Wie ktoś o co mogłoby chodzić?
Użytkownik Marko1525 edytował ten post 05.08.2011 20:34