Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Problem - niewidzialność dla itemu/klasy.

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 VerShinin

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Świdwin
Offline

Napisano 05.08.2011 14:04

Witam.

Posiadam owy problem z niewidzialnością w itemie oraz czasami w klasie.

Dodałem tak:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 56)
{
	set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 59);
	set_user_health(id, 55);
}

Lecz gdy posiadam ten item i tak dalej mnie widać.

Dla pewności dodałem także w DajPrzedmiot.

case 56:
{
	set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 59);
	set_user_health(id, 55);
}

Może w złym miejscu dodaje lub coś źle robię ?

@EDIT

Już wiem że to na pewno nie wina tego gdzie dodaję oraz jak. Kilkanaście razy próbowalem i myślę że set_user_rendering musi się z czymś gryźć. Wie ktoś o co mogłoby chodzić?

Użytkownik Marko1525 edytował ten post 05.08.2011 20:34

  • +
  • -
  • 0

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 07.08.2011 18:14

Zmień to:

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 59);


Na to:

set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 59);

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#3 VerShinin

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Świdwin
Offline

Napisano 07.08.2011 21:22

Też próbowałem, lecz to nie w tym problem.. Nawet podstawowy item "Płaszcz Partyzanta" nie posiada niewidzialności.. :(
  • +
  • -
  • 0

#4 alc0

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:104
  • Steam:steam
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 07.08.2011 22:03

a masz włączoną funkcję "niewidzialnosc_kucanie" ?

Mi tak samo nie działa i się gryzie gdy to włączyłem, jak zacytowałem wszystko z niewidzialnosc_kucanie to juz nie ma bugu...
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych