Butelkowy event
Stachuu :D ??
31.07.2011
Przedstawię wam sposób na zrobienie eventu.
Polega on na tym ze jakiś h@ stawia totem a z niego wypada 150 butelek.
Kazda butelka ma w sobie exp.
Kto 1 podniesie dostaje exp (podnieś = wbiegnij na nią )
Ok to na początek
w
plugin_initdodaj
register_think("Effect_20121_Totem","Effect_20121_Totem_Think")
w
plugin_precache()dodaj
precache_model("addons/amxmodx/diablo/w_paczka.mdl"); precache_sound("diablosound/paczka.wav");teraz w
client_PreThink ( id )dodaj
if( get_user_button(id) & IN_USE && !(get_user_oldbutton(id) & IN_USE) && is_user_alive(id)) { if (on_knife[id]) { if((g_PreThinkDelay[id] + 0.28) < get_gametime()) { switch(player_item_id[id]) { case 182:item_wysyp(id) } g_PreThinkDelay[id] = get_gametime() } } }(sory mój prethink (mam taki bo mam kilka itemow co działają na noz+e)
na koniec
w
public pfn_touch ( ptr, ptd )pod
if (ptr != 0 && pev_valid(ptr))dodaj
if(equal(szClassName, "paczka") && equal(szClassNameOther, "player")) { new Float:origin[3],exppak exppak = random_num(250,500) ///////// ile expa za paczke pev(ptd,pev_origin,origin) Give_Xp(ptr,exppak) ColorChat(ptr, GREEN, "Dostales ^x04 %i^x01 expa",exppak) emit_sound (ptr, 0, "diablosound/paczka.wav", 0.25, 0.8,0, 100 ) remove_entity(ptd) }
w
award_itemdodaj
case xxx: ///case twojego itemku { if( get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) { player_item_name[id] = "Butelkowy Miszcz" player_item_id[id] = 182 cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR) ColorChat(0, GREEN, "^x04 %s^x01 Otrzymal ^x04 %s^x01 ", name, player_item_name[id]) // jesli masz colorchat item_durability[id] = 3000000 player_b_inv[id] = 1 } else award_item(id,0)}
dodam jeszcze ss (sora rozdzielczość zla cos jest )
dodam wiec link Obrazek
P.S
paczka.wav ma byc w folderze
sound/diablosound/paczka.wav
Załączone pliki
Użytkownik Stachu123 edytował ten post 31.07.2011 21:42
uzytkownik 03.08.2011
if(equal(szClassName, "paczka") && equal(szClassNameOther, "player"))
{
new Float:origin[3],exppak
exppak = random_num(250,500) ///////// ile expa za paczke
pev(ptd,pev_origin,origin)
Give_Xp(ptr,exppak)
ColorChat(ptr, GREEN, "Dostales ^x04 %i^x01 expa",exppak)
emit_sound (ptr, 0, "diablosound/paczka.wav", 0.25, 0.8,0, 100 )
remove_entity(ptd)
}
byc pod:
if (ptr != 0 && pev_valid(ptr))
{
new szClassNameOther[32]
entity_get_string(ptr, EV_SZ_classname, szClassNameOther, 31)
Bo takto wyskoczy ze undetifed symbol ;]
Tak mi sie przynajmniej zdaje
Użytkownik uzytkownik edytował ten post 03.08.2011 18:21
Magson
27.08.2011
client_PreThink ( id )
dodaj:
if( get_user_button(id) & IN_USE && !(get_user_oldbutton(id) & IN_USE) && is_user_alive(id)) { if (on_knife[id]) { if((g_PreThinkDelay[id] + 0.28) < get_gametime()) { switch(player_item_id[id]) { case 182:item_wysyp(id) } g_PreThinkDelay[id] = get_gametime() } } }
WTF? wywala mi tylko tutaj błąd, gdzie mam ten kod wkleić?
::Gogiel::
23.09.2011
Magson
23.09.2011
if( get_user_button(id) & IN_USE && !(get_user_oldbutton(id) & IN_USE) && is_user_alive(id)) { if (on_knife[id]) { if((g_PreThinkDelay[id] + 0.28) < get_gametime()) { switch(player_item_id[id]) { case 87:item_wysyp(id) } g_PreThinkDelay[id] = get_gametime() } } }
Error: Undefined symbol "on_knife" on line 1692
Warning: Expression has no effect on line 1692
Error: Expected token: ";", but found "]" on line 1692
Error: Invalid expression, assumed zero on line 1692
Error: Too many error messages on one line on line 1692
Compilation aborted.
4 Errors.
(sory mój prethink (mam taki bo mam kilka itemow co działają na noz+e)My nie mamy.
Użytkownik Magson edytował ten post 23.09.2011 12:04
::Gogiel::
23.09.2011
/////////////////////KUSZA-KONIEC//////////////////////////////
if( get_user_button(id) & IN_USE && !(get_user_oldbutton(id) & IN_USE) && is_user_alive(id))
{
if (on_knife[id])
{
if((g_PreThinkDelay[id] + 0.28) < get_gametime())
{
switch(player_item_id[id])
{
case 182:item_wysyp(id)
}
g_PreThinkDelay[id] = get_gametime()
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_PostThink( id )
tak u mnie wygląda całość
Magson
23.09.2011
/////////////////////KUSZA-KONIEC////////////////////////////// if( get_user_button(id) & IN_USE && !(get_user_oldbutton(id) & IN_USE) && is_user_alive(id)) { if (on_knife[id]) { if((g_PreThinkDelay[id] + 0.28) < get_gametime()) { switch(player_item_id[id]) { case 182:item_wysyp(id) } g_PreThinkDelay[id] = get_gametime() } } } return PLUGIN_CONTINUE }
Jeśli wytnę if (on_knife[id]) to event na każdej broni będzie działał?
dw221
02.04.2012
?
Jeszcze 1 pytanie
bo niby wszystko ładnie działa ale jak dam od ch*** tych butli to serwer off dlaczego tak się dzieje ??
aaaaaa
17.03.2013
sory ze post pod postem ale niemoge edytowac ... co odpowiada za ilosc tych butelek jak zmniejszyc np do 50 cos czuje ze server pada bo niewyrabia
Warjat
07.05.2013
Autorze jak zmienić ilość wypadających butelek >??
Użytkownik Warjat edytował ten post 07.05.2013 15:43
aaaaaa
22.03.2014
koloseum
26.04.2018
Kto pomoże to dodac bo nie mam tego : award_item
a potem innych niektórych rzeczy i sypie błędy
Użytkownik koloseum edytował ten post 26.04.2018 20:21
=DD
26.04.2018
Pomoże ktoś ? Wyskakuje mi błąd : Error: Cannot read from file: "configDiablo.inc" on line 18
Chyba cos w includzie nie ma ale nwm co
Daj .sma i biblioteke
koloseum
26.04.2018
Pomoże ktoś ? Wyskakuje mi błąd : Error: Cannot read from file: "configDiablo.inc" on line 18
Chyba cos w includzie nie ma ale nwm coDaj .sma i biblioteke
Z ty sobie poradziłem tylko teraz to
Nie mogę dodac bo nie mam tego : award_item
a potem innych niektórych rzeczy i sypie błędy