Co do odporności na HE, to nie wiem, a jeśli chodzi o odporność na miny, rakiety, dynamity to tu:
public DotykMiny(ent, id)
Zmieniasz linijkę dodając swoja klase, ktora ma miec odporność:
Zamiast:
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24)
Dajesz:
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24 || klasa_gracza[id] == Obronca)
Tak samo z rakietami tylko w:
public DotykRakiety(ent)
Zamiast:
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24)
Dajesz:
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24 || klasa_gracza[pid] == Obronca)
Na dynamity w:
public PolozDynamit(id)
Zamiast:
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24)
Dajesz:
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24 || klasa_gracza[id] == Obronca)