Własne Modele w Klasie \ Perku
radek_b11 14.07.2011
Witam
Mam pytanie o przykładowy perk: podręcznik szpiega
On ma ubiór wroga i problem jest taki że ja mam 1 niestandardowy model dla T i 1 niestandardowy dla CT (wojskowe modele)
Na standardzie biega standardowy model ale gdy zmienię to:
na:
to wtedy biegają niestandardowe modele (tak jak powinny) w CT raz działa ok raz nie a w Terro wcale.
Lokalizacja nowych modeli:
models/player/CTCod/CTCod/mdl
models/player/TCod/TCod.mdl
jak powinna wyglądać funkcja klasy / perka ?
Użytkownik radek_b11 edytował ten post 14.07.2011 17:59
Mam pytanie o przykładowy perk: podręcznik szpiega
On ma ubiór wroga i problem jest taki że ja mam 1 niestandardowy model dla T i 1 niestandardowy dla CT (wojskowe modele)
Na standardzie biega standardowy model ale gdy zmienię to:
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"}; new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}
na:
new CT_Skins[4][] = {"CTCod"}; new Terro_Skins[4][] = {"CTCod"}
to wtedy biegają niestandardowe modele (tak jak powinny) w CT raz działa ok raz nie a w Terro wcale.
Lokalizacja nowych modeli:
models/player/CTCod/CTCod/mdl
models/player/TCod/TCod.mdl
jak powinna wyglądać funkcja klasy / perka ?
Użytkownik radek_b11 edytował ten post 14.07.2011 17:59
Goliath
14.07.2011
radek_b11 14.07.2011
dziękuję ale mi chodzi o inny model dla klasy która ma 1/LW szansy na odrodzenie się na respie T czyli gdy jestem CT to respi mnie w T i powinienem mieć model T i on raz załapie raz nie...
Kewin. (ZeZ)
15.07.2011
Ja chyba wiem w czym tkwi problem
___________
Zamieniles modele na:
A to powinno byc:
Widzisz jaka roznica?
w tero i w ct miales takie same modele:P
Użytkownik Kewin. edytował ten post 15.07.2011 02:58
___________
Zamieniles modele na:
new CT_Skins[4][] = {"CTCod"}; new Terro_Skins[4][] = {"CTCod"};
A to powinno byc:
new CT_Skins[4][] = {"CTCod"}; new Terro_Skins[4][] = {"TCod"};
Widzisz jaka roznica?
w tero i w ct miales takie same modele:P
Użytkownik Kewin. edytował ten post 15.07.2011 02:58
radek_b11 15.07.2011
nie to jest literówka
Modele mam ok czyli T to T a CT to CT tylko chodzi tutaj o zmianę modelu na przeciwnika gdy jest się szpiegiem lub respawnujesz się na respie przeciwnika...
Modele mam ok czyli T to T a CT to CT tylko chodzi tutaj o zmianę modelu na przeciwnika gdy jest się szpiegiem lub respawnujesz się na respie przeciwnika...
Kewin. (ZeZ)
15.07.2011
A masz tak ?
Jak nie to tak zrob powinno dzialac tylko dodaj umiejetnosci lub powiedz to my dodamy.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Klasa"; new const opis[] = "Brak"; new const bronie = 1<<CSW_G3SG1; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "CTCod": "TCod"); } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; cs_reset_user_model(id); } public Odrodzenie(id) { if(ma_klase[id]) { cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "CTCod": "TCod"); } } public plugin_precache() { precache_model("models/player/CTCod/CTCod/mdl"); precache_model("models/player/TCod/TCod.mdl"); }
Jak nie to tak zrob powinno dzialac tylko dodaj umiejetnosci lub powiedz to my dodamy.
radek_b11 15.07.2011
oki dzięki.
Spróbuję w ten sposób wymusić i dam znać
Dodano 17 lipiec 2011 - 13:41:
działa dziękuję
Spróbuję w ten sposób wymusić i dam znać
Dodano 17 lipiec 2011 - 13:41:
działa dziękuję