←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Własne Modele w Klasie \ Perku

Zablokowany

radek_b11 - zdjęcie radek_b11 14.07.2011

Witam

Mam pytanie o przykładowy perk: podręcznik szpiega
On ma ubiór wroga i problem jest taki że ja mam 1 niestandardowy model dla T i 1 niestandardowy dla CT (wojskowe modele)
Na standardzie biega standardowy model ale gdy zmienię to:

new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}

na:

new CT_Skins[4][] = {"CTCod"};
new Terro_Skins[4][] = {"CTCod"}

to wtedy biegają niestandardowe modele (tak jak powinny) w CT raz działa ok raz nie a w Terro wcale.

Lokalizacja nowych modeli:

models/player/CTCod/CTCod/mdl
models/player/TCod/TCod.mdl

jak powinna wyglądać funkcja klasy / perka ?
Użytkownik radek_b11 edytował ten post 14.07.2011 17:59
Odpowiedz

radek_b11 - zdjęcie radek_b11 14.07.2011

dziękuję ale mi chodzi o inny model dla klasy która ma 1/LW szansy na odrodzenie się na respie T czyli gdy jestem CT to respi mnie w T i powinienem mieć model T i on raz załapie raz nie...
Odpowiedz

  • +
  • -
Kewin. (ZeZ) - zdjęcie Kewin. (ZeZ) 15.07.2011

Ja chyba wiem w czym tkwi problem :P
___________




Zamieniles modele na:
new CT_Skins[4][] = {"CTCod"};
new Terro_Skins[4][] = {"CTCod"};


A to powinno byc:
new CT_Skins[4][] = {"CTCod"};
new Terro_Skins[4][] = {"TCod"};


Widzisz jaka roznica?

w tero i w ct miales takie same modele:P

Użytkownik Kewin. edytował ten post 15.07.2011 02:58
Odpowiedz

radek_b11 - zdjęcie radek_b11 15.07.2011

nie to jest literówka :P

Modele mam ok czyli T to T a CT to CT tylko chodzi tutaj o zmianę modelu na przeciwnika gdy jest się szpiegiem lub respawnujesz się na respie przeciwnika...
Odpowiedz

  • +
  • -
Kewin. (ZeZ) - zdjęcie Kewin. (ZeZ) 15.07.2011

A masz tak ?



/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Klasa";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_G3SG1;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() 
{
        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
        
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true;
        cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "CTCod": "TCod");
}

public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
        cs_reset_user_model(id);
}

public Odrodzenie(id)
{
        if(ma_klase[id])
        {
                cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "CTCod": "TCod");
        }
}

public plugin_precache()
{
        precache_model("models/player/CTCod/CTCod/mdl");
        precache_model("models/player/TCod/TCod.mdl");
}



Jak nie to tak zrob powinno dzialac :P tylko dodaj umiejetnosci lub powiedz to my dodamy.
Odpowiedz

radek_b11 - zdjęcie radek_b11 15.07.2011

oki dzięki.
Spróbuję w ten sposób wymusić i dam znać

Dodano 17 lipiec 2011 - 13:41:
działa dziękuję
Odpowiedz
Zablokowany