Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zmiana czasu przeładowywania
#1
Napisano 03.07.2011 18:57
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#2
Napisano 03.07.2011 20:49
#3
Napisano 06.07.2011 00:04
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#4
Napisano 06.07.2011 01:30
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define VERSION "0.1"
public plugin_init() {
register_plugin("Ladowanie", VERSION, "diablix")
new sWeapon[32];
for(new i = 1 ; i <= sizeof sWeapon - 2 ; i++){
if(!(((1<<2)|(1<<4)|(1<<9)|(1<<25)|(1<<29)|(1<<6)) & (1<<i) ) && !(((1<<21)|(1<<5)) & (1<<i)) && get_weaponname(i, sWeapon, sizeof sWeapon - 1)){
RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, sWeapon, "fwWeaponReload", 1);
}
}
}
public fwWeaponReload(iEnt){
if(get_pdata_int(iEnt, 54, 4)){
new iOwner = get_pdata_cbase(iEnt, 41, 4);
new Float:fRTime = get_pdata_float(iOwner, 83, 5) * /*ILOCZYN PREDKOSC 1.0 = NORMALNE*/ 0.5
set_pdata_float(iOwner, 83, fRTime, 5)
}
}
W razie czego mogłem pomylić offsety >>
#5
Napisano 06.07.2011 14:54
get_weaponname(weaponid, weapon, 31); ent = fm_find_ent_by_owner(-1, weapon, id); if(ent){ reload_delay = get_pdata_float(id, 83, 4); is_reloading = (reload_delay > 0.0) && (get_pdata_int(ent, 54, 4) > 0); if(is_reloading) set_pdata_float(id, 83, reload_delay - /*ilosc czasu 1.0 - calosc*/, 4); }zaraz coś posprawdzam
Użytkownik funfel edytował ten post 06.07.2011 14:55
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych