Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmiana czasu przeładowywania


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.07.2011 18:57

Cześć, jestem ciekaw, czy da się zmienić czas przeładowywania, jak się da, to można zapodać jakiś kod lub wskazówki jak to zrobić.

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#2 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.07.2011 20:49

Masz to w gunxpmod - poprzez zabawe z wektorami (xs)
  • +
  • -
  • 0

#3 mierzwi

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.07.2011 00:04

szukałem lecz nie znalazłem, może użyczysz swojego bardzo cennego czasu i mi to znajdziesz ? ;d

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#4 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.07.2011 01:30

Spróbój tak

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define VERSION "0.1"

public plugin_init() {
register_plugin("Ladowanie", VERSION, "diablix")

new sWeapon[32];
for(new i = 1 ; i <= sizeof sWeapon - 2 ; i++){
if(!(((1<<2)|(1<<4)|(1<<9)|(1<<25)|(1<<29)|(1<<6)) & (1<<i) ) && !(((1<<21)|(1<<5)) & (1<<i)) && get_weaponname(i, sWeapon, sizeof sWeapon - 1)){
RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, sWeapon, "fwWeaponReload", 1);
}
}
}

public fwWeaponReload(iEnt){
if(get_pdata_int(iEnt, 54, 4)){
new iOwner = get_pdata_cbase(iEnt, 41, 4);
new Float:fRTime = get_pdata_float(iOwner, 83, 5) * /*ILOCZYN PREDKOSC 1.0 = NORMALNE*/ 0.5

set_pdata_float(iOwner, 83, fRTime, 5)
}
}


W razie czego mogłem pomylić offsety >>
  • +
  • -
  • 0

#5 mierzwi

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.07.2011 14:54

ja skombinowałem coś takiego:
get_weaponname(weaponid, weapon, 31);
ent = fm_find_ent_by_owner(-1, weapon, id);
if(ent){
       reload_delay = get_pdata_float(id, 83, 4);
       is_reloading = (reload_delay > 0.0) &&  (get_pdata_int(ent, 54, 4) > 0);
       if(is_reloading)
              set_pdata_float(id, 83, reload_delay - /*ilosc czasu 1.0 - calosc*/, 4);
}
zaraz coś posprawdzam :D

Użytkownik funfel edytował ten post 06.07.2011 14:55

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych