new Float:szybkosc_gracza[33];
Dodajemy :
new armor_gracza[33];
Szukamy :
new maksymalne_zdrowie_gracza[33];
Dodajemy :
new maksymalny_pancerz_gracza[33];
Szukamy :
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);
Dodajemy :
maksymalny_pancerz_gracza[id] = pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]+armor_gracza[id]*2;\\ za armor_gracza[id] po gwiazdce dodajemy ile ma dawać armora za jeden pkt
Szukamy :
set_user_armor(id, pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]);
Dodajemy :
set_user_armor(id, maksymalny_pancerz_gracza[id]);
Szukamy:
public client_connect(id)
Dodajemy (najlepiej pod szybkość gracza) :
armor_gracza[id] = 0;
I pod :
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 0;
Dodajemy to :
maksymalny_pancerz_gracza[id] = 0;
W:
public PrzydzielPunkty(id)
Szukamy :
new kondycja[60];
Dodajemy to :
new armor[60];
Szukamy :
format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]);
Dodajemy :
format(armor, 59, "Pancerz: \r %i \y(Zwieksza Pancerz)", armor_gracza[id]);
Szukamy :
menu_additem(menu, kondycja);
Dodajemy :
menu_additem(menu, armor);
Szukamy :
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<100)
kondycja_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
}
Dodajemy :
case 4:
{
if(armor_gracza[id]<300)
armor_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "Maxymalny poziom pancerza osiagniety");
}
W Resetuj_Punkty(id) pod kondycja_gracza[id] = 0; dodajemy :
armor_gracza[id] = 0;
Podmieniamy ZapiszDane(id) na te :
public ZapiszDane(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], armor_gracza[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}
Podmieniamy WczytajDane(id) na te :
public WczytajDane(id, klasa)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], armor_gracza[id]);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32], armors[32];
parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31, armors, 31);
doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(doswiadczeniegracza);
poziom_gracza[id] = str_to_num(poziomgracza)>0?str_to_num(poziomgracza):1;
inteligencja_gracza[id] = str_to_num(inteligencjagracza);
zdrowie_gracza[id] = str_to_num(silagracza);
wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(zrecznoscgracza);
kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);
armor_gracza[id] = str_to_num(armors);
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-armor_gracza[id];
}
W SprawdzPoziom(id) szukamy :
-kondycja_gracza[id]
Dodajemy :
-armor_gracza[id]
To wszystko
Użytkownik kiver edytował ten post 30.06.2011 12:22