dlaczego ten plug nie dziala?
amxxmaster 16.06.2011
e powiedzialby mi ktos jak uzyc tej funkcji?
set_user_maxspeed ( index, [ Float:speed = - 1.0 ] )
lub dal jakis prosty plug ktory po wpisaniu /speed dawalby szybkosc ?
Użytkownik amxxmaster edytował ten post 16.06.2011 15:52
set_user_maxspeed ( index, [ Float:speed = - 1.0 ] )
lub dal jakis prosty plug ktory po wpisaniu /speed dawalby szybkosc ?
Użytkownik amxxmaster edytował ten post 16.06.2011 15:52
Hiroshima
16.06.2011
troche szukania na google:
albo:
set_user_velocity( entity, const Float:vec[3] )
Użytkownik hiroshima edytował ten post 16.06.2011 16:06
set_user_maxspeed(id,600.0)albo fakemeta:
set_pev(ent,pev_velocity, ...
albo:
set_user_velocity( entity, const Float:vec[3] )
Użytkownik hiroshima edytował ten post 16.06.2011 16:06
amxxmaster 16.06.2011
zrobilem tak
i w ogóle niedaje szybkosci
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <cstrike> #define PLUGIN "New Plugin" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Author" #define weapon_num 29 new zycie_koszt new kamizelka_koszt public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_cvar("zycie_koszt","6000") register_cvar("kamizelka_koszt","500") register_clcmd("say zycie","zycie") register_clcmd("say kamizelka","kamizelka") register_clcmd("say szybkosc","szybkosc") } public zycie(id){ if(!is_user_alive(id)){ client_print(id,print_chat,"[Zycie] Musisz byz zywy aby moc uzyc tej komendy!") return PLUGIN_HANDLED } if(get_user_health(id)>=200){ client_print(id,print_chat,"[Zycie] Juz dostales 200 Zycia!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_health(id,200) cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(zycie_koszt)) return PLUGIN_HANDLED } public kamizelka(id){ if(!is_user_alive(id)){ client_print(id,print_chat,"[Zycie] Musisz byz zywy aby moc uzyc tej komendy!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_armor(id,200) cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(kamizelka_koszt)) return PLUGIN_HANDLED } public szybkosc(id){ if (is_user_alive(id)) { strip_user_weapons(id) set_user_maxspeed(id,10000000.0) give_item(id,"weapon_knife") client_print(id, print_chat, "Twoje Bronie zostaly zabrane, twoja szybkosc zostala zwiekszona!") } }
i w ogóle niedaje szybkosci
;((
16.06.2011
Nie za duża ta wartość?
W ogóle cała funkcja działa ?; f
Użytkownik DAMIANq edytował ten post 16.06.2011 16:25
W ogóle cała funkcja działa ?; f
Użytkownik DAMIANq edytował ten post 16.06.2011 16:25
amxxmaster 16.06.2011
dawalem male wartosci i niedzialalo a nie wiem czy dziala, to znaczy sprawdzalem, zabiera bronie daje noz a reszta tez normalnie dziala tylko szybkosci niedaje, jeszcze jest problem bo kasy za zycie niepobiera
Użytkownik amxxmaster edytował ten post 16.06.2011 16:38
Użytkownik amxxmaster edytował ten post 16.06.2011 16:38
;((
16.06.2011
Z amxmodx:
(Max running speed at least for cs is 2000.0),
a masz dużo więcej.
Standard to 400.0
Zrób np.
set_user_maxspeed(id, 0.5)
edit.
A co do kasy nie powinno być tak:
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_cvar_num(zycie_koszt))
?
Przetestuj.
Użytkownik DAMIANq edytował ten post 16.06.2011 16:40
(Max running speed at least for cs is 2000.0),
a masz dużo więcej.
Standard to 400.0
Zrób np.
set_user_maxspeed(id, 0.5)
edit.
A co do kasy nie powinno być tak:
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_cvar_num(zycie_koszt))
?
Przetestuj.
Użytkownik DAMIANq edytował ten post 16.06.2011 16:40
Hiroshima
16.06.2011
#include <amxmodx>
#include <fun>
new bool:g_freezetime
new Float:g_weap_speed[32] = {0.0, 250.0, 0.0, 260.0, 250.0, 240.0, 250.0, 250.0, 240.0,
250.0, 250.0, 250.0, 250.0, 210.0, 240.0, 240.0, 250.0, 250.0, 210.0, 250.0, 220.0, 230.0,
230.0, 250.0, 210.0, 250.0, 250.0, 235.0, 221.0, 250.0, 245.0, 0.0}
new Float:g_speed_modifier = 1.4 // - to dodaje 140% szybkosci do kazdej broni
new g_max_players
public plugin_init(){
register_plugin("ModifyWeaponSpeed", "1.0", "Sylwester")
register_event("CurWeapon", "event_CurWeapon", "be", "1=1")
register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0")
register_logevent("logevent_round_start", 2, "1=Round_Start")
g_max_players = get_maxplayers()
}
public event_CurWeapon(id)
reset_player_speed(id)
public event_new_round()
g_freezetime = true
public logevent_round_start(){
g_freezetime = false
set_task(0.1, "delayed_round_start")
}
public delayed_round_start(){
for(new i=1; i<=g_max_players; i++)
if(is_user_alive(i))
reset_player_speed(i)
}
public reset_player_speed(id){
if(g_freezetime)
return
set_user_maxspeed(id, g_weap_speed[get_user_weapon(id)] * g_speed_modifier)
}
(Max running speed at least for cs is 2000.0),
a masz dużo więcej.
a słyszałeś moze o sv_maxvelocity?Standardowo ten cvar jest ustawiony na 2000 ale nie znaczy to, ze nie da sie go zwiekszyc.
Użytkownik hiroshima edytował ten post 16.06.2011 16:42
amxxmaster 16.06.2011
to jak mam zrobic zeby szybkosc wynosila 10 000 ?
z kasa zrobilem tak:
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_cvar_num(zycie_koszt))
i nieda sie skompilowac
Użytkownik amxxmaster edytował ten post 16.06.2011 16:49
z kasa zrobilem tak:
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_cvar_num(zycie_koszt))
i nieda sie skompilowac
Użytkownik amxxmaster edytował ten post 16.06.2011 16:49
;((
16.06.2011
farmazony pieprze..
zobacz: Ustawienie Predkosci Gracza.. - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Zmienianie prędkości gracza - błąd. - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Użytkownik DAMIANq edytował ten post 16.06.2011 16:54
zobacz: Ustawienie Predkosci Gracza.. - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Zmienianie prędkości gracza - błąd. - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Użytkownik DAMIANq edytował ten post 16.06.2011 16:54
Hiroshima
16.06.2011
eeeh.... gram na Deathrunie, potrafie sie rozpedzic maxymalnie do 4000 velocity... powyzej tej wartosci sa dziwne teleporty i zero plynnosci.
amxxmaster 16.06.2011
a jak zrobic zeby ta kase pobieralo? bo zrobilem tak i nie pobiera:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <cstrike> #define PLUGIN "AmxxMasterMod" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "AmxxMaster" new zycie_koszt public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_cvar("zycie_koszt","6000") register_clcmd("say zycie","zycie") } public zycie(id){ if(!is_user_alive(id)){ client_print(id,print_chat,"[Zycie] Musisz byz zywy aby moc uzyc tej komendy!") return PLUGIN_HANDLED } if(get_user_health(id)>=200){ client_print(id,print_chat,"[Zycie] Juz dostales 200 punktow zycia!") return PLUGIN_HANDLED } if(cs_get_user_money(id) < get_cvar_num("zycie_koszt")) { client_print(id,print_chat,"[Zycie] Nie masz wystarczajaco duzo pieniedzy!"); return PLUGIN_HANDLED; } set_user_health(id,200) cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - get_cvar_num("zycie_koszt")) return PLUGIN_HANDLED; }
sharkowy
16.06.2011
Musisz dodać zmienną i warunek np.
new forsa = cs_get_user_money(id);
if(forsa >= 6000)
tu Twoj kod na hp itd. itp.
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 16.06.2011 21:36
new forsa = cs_get_user_money(id);
if(forsa >= 6000)
tu Twoj kod na hp itd. itp.
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 16.06.2011 21:36
amxxmaster 17.06.2011
dzięki!!!! dziala, a jak zrobic zeby tej komendy zycie moznabylo uzyc raz na 5 rund?
Użytkownik amxxmaster edytował ten post 17.06.2011 11:20
Użytkownik amxxmaster edytował ten post 17.06.2011 11:20
stepdub
18.06.2011
new uzycie;
public zycie(id){
uzycie++
if(uzycie > 5)
return;
if(!is_user_alive(id)){
client_print(id,print_chat,"[Zycie] Musisz byz zywy aby moc uzyc tej komendy!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(get_user_health(id)>=200){
client_print(id,print_chat,"[Zycie] Juz dostales 200 punktow zycia!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(cs_get_user_money(id) < get_cvar_num("zycie_koszt"))
{
client_print(id,print_chat,"[Zycie] Nie masz wystarczajaco duzo pieniedzy!");
return PLUGIN_HANDLED;
}
set_user_health(id,200)
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - get_cvar_num("zycie_koszt"))
return PLUGIN_HANDLED;
}
i dodaj do plugin_init
register_logevent("eventStartRound", 2, "1=Round_Start");
dodaj funkcje
public eventStartRound()
{
uzycie = 0;
}
działa? tylko zmień jeszcze to sprawdzanie kasy
Użytkownik stepdub edytował ten post 18.06.2011 10:59