Model dla klasy
NewaX
15.06.2011
A wiec mam klase i chce aby miala osobny model. Zrobilem w niej juz bron lecz chodzi mi o model postaci. Sciezka do modelu to codmodlulu/gwardzista.mdl
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Gwardzista"; new const opis[] = "Wytrzymaly wojownik posiadajacy wiekszy DMG lecz biega wolniej "; new const bronie = 1<<CSW_KNIFE; new const zdrowie = 500; new const kondycja = -15; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 100; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1") register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public plugin_precache() { precache_model("models/MagicWarriorsMod/w_knife2.mdl"); precache_model("models/MagicWarriorsMod/p_knife2.mdl"); precache_model("models/MagicWarriorsMod/v_knife2.mdl"); } public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(ma_klase[id]) { if(weapon == CSW_KNIFE) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/MagicWarriorsMod/v_knife2.mdl") set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/MagicWarriorsMod/p_knife2.mdl") } } } public fw_SetModel(entity, model[]) { if(!pev_valid(entity)) return FMRES_IGNORED if(!equali(model, "models/w_knife.mdl")) return FMRES_IGNORED; new entityowner = pev(entity, pev_owner); if(!ma_klase[entityowner]) return FMRES_IGNORED; engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/MagicWarriorsMod/w_knife2.mdl") return FMRES_SUPERCEDE }
Grandi
15.06.2011
Jak zmienić model gracza masz temat tutaj wystarczy poszukać
http://amxx.pl/topic...dla-klasyperku/
A co do zmiany modelu noża wyrzuć model w_* ponieważ noża nie da się wywalić
http://amxx.pl/topic...dla-klasyperku/
A co do zmiany modelu noża wyrzuć model w_* ponieważ noża nie da się wywalić
NewaX
15.06.2011
tylko nie wiem co wywalic aby wywalic sam w_* jak bym wiedizal to bym tak zrobil lecz brak u mnie tej wiedzy najwyzej walne sciezke do modelu ktory juz jest model/w_knife i sie nie beidze sciagal. chyba ze ktos wie jakt o zrobic
Grandi
15.06.2011
Trzymaj bez modelu w_ odpowiadającego za widok modelu, gdy broń leży na ziemi
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Gwardzista";
new const opis[] = "Wytrzymaly wojownik posiadajacy wiekszy DMG lecz biega wolniej ";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 500;
new const kondycja = -15;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 100;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/MagicWarriorsMod/p_knife2.mdl");
precache_model("models/MagicWarriorsMod/v_knife2.mdl");
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/MagicWarriorsMod/v_knife2.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/MagicWarriorsMod/p_knife2.mdl")
}
}
}
NewaX
15.06.2011
No dobra zrobilem tak jedna klase ale 2 nie moge pomoze ktos
Bledy przy kompilacjii
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
a.sma(37) : error 017: undefined symbol "ma_klase"
a.sma(37) : warning 215: expression has no effect
a.sma(37) : error 001: expected token: ";", but found "]"
a.sma(37) : error 029: invalid expression, assumed zero
a.sma(37) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.
4 Errors.
PS. Leci za pomoc Grandi
Edited by newax, 15.06.2011 19:00.
Bledy przy kompilacjii
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
a.sma(37) : error 017: undefined symbol "ma_klase"
a.sma(37) : warning 215: expression has no effect
a.sma(37) : error 001: expected token: ";", but found "]"
a.sma(37) : error 029: invalid expression, assumed zero
a.sma(37) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.
4 Errors.
PS. Leci za pomoc Grandi
Attached Files
Edited by newax, 15.06.2011 19:00.
NewaX
16.06.2011
aha. a moze ma ktos pomysl jak polaczyc klase medyk oraz wsparcie ogniowe? tak zeby na e byly rakiety a na c apteczki
BliBs_Pl
16.06.2011
To będzie bezsensowne bo będą się bugować perki. To będzie trzeba zmienić chyba QTM_CodMod żeby ta klasa była wyjątkowa i żeby apteczki można było puszczać z klasy na c.
NewaX
17.06.2011
A no tak nic bedzie samo wsparcie bez leczenia:D za pomoc + leca
Dodano 17 czerwiec 2011 - 07:18:
ej zrobilem niby modele klasy sciagaja sie ale ich nie wiedac co zle zrobilem
Dodano 17 czerwiec 2011 - 07:18:
ej zrobilem niby modele klasy sciagaja sie ale ich nie wiedac co zle zrobilem
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Barbarzynca"; new const opis[] = "Bardzo wytrzymaly wojownik ciemnosci posiadajacy duzy DMG lecz slabo biega"; new const bronie = 1<<CSW_KNIFE; new const zdrowie = 600; new const kondycja = -20; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 100; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1") register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; cs_set_user_model(id, "barbarzynca"); } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; cs_reset_user_model(id); } public Odrodzenie(id) { if(ma_klase[id]) { cs_set_user_model(id, "barbarzynca"); } } public plugin_precache() { precache_model("models/MagicWarriorsMod/w_knife1.mdl"); precache_model("models/MagicWarriorsMod/p_knife1.mdl"); precache_model("models/MagicWarriorsMod/v_knife1.mdl"); precache_model("models/player/MagicWarriorsMod/barbarzynca.mdl"); } public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(ma_klase[id]) { if(weapon == CSW_KNIFE) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/MagicWarriorsMod/v_knife1.mdl") set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/MagicWarriorsMod/p_knife1.mdl") } } } public fw_SetModel(entity, model[]) { if(!pev_valid(entity)) return FMRES_IGNORED if(!equali(model, "models/w_knife.mdl")) return FMRES_IGNORED; new entityowner = pev(entity, pev_owner); if(!ma_klase[entityowner]) return FMRES_IGNORED; engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/MagicWarriorsMod/w_knife1.mdl") return FMRES_SUPERCEDE }
Goliath
17.06.2011
Po to napisałem to w temacie, żeby się do tego dostosować.UWAGA!
Jeżeli nazwa waszego modelu to np. predator to należy go umieścić w katalogu models/player/predator/predator.mdl uwzględniając wielkość liter!
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Barbarzynca";
new const opis[] = "Bardzo wytrzymaly wojownik ciemnosci posiadajacy duzy DMG lecz slabo biega";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 600;
new const kondycja = -20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 100;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
cs_set_user_model(id, "barbarzynca");
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
cs_reset_user_model(id);
}
public Odrodzenie(id)
{
if(ma_klase[id])
{
cs_set_user_model(id, "barbarzynca");
}
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/MagicWarriorsMod/w_knife1.mdl");
precache_model("models/MagicWarriorsMod/p_knife1.mdl");
precache_model("models/MagicWarriorsMod/v_knife1.mdl");
precache_model("models/player/barbarzynca/barbarzynca.mdl");
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/MagicWarriorsMod/v_knife1.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/MagicWarriorsMod/p_knife1.mdl")
}
}
}
public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED
if(!equali(model, "models/w_knife.mdl"))
return FMRES_IGNORED;
new entityowner = pev(entity, pev_owner);
if(!ma_klase[entityowner])
return FMRES_IGNORED;
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/MagicWarriorsMod/w_knife1.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}
Grandi
17.06.2011
Da radę zrobić, żeby rakiety były na e a na przykład apteczka na x, ale będzie trzeba zbindować "bind x +apteczka", jeżeli chcesz takie rozwiązanie mogę spróbować
NewaX
17.06.2011
oo to by bylo bardzo dobre. jak bys dal rade to wielkie dzięki. A a da sie zrobic aby przy wejsciu na serwer graczom tak sie bindowal klawisz x?
Grandi
23.06.2011
Tak da radę zbindować graczowi klawisz, ale jest jeden problem, że każdy może klikać x i była by np. informacja "nie masz już apteczek czy coś". Wiesz chyba o co chodzi
NewaX
24.06.2011
ta ogarniam. A mam problem mam klase general i chcialbym dodac do niego model postaci general.mdl oraz noza p_nozgenerala.mdl i v_nozgenerala.mdl. Niby robie dobrze ale przy kompilacjii wyskakuje od groma errorow zrobi mo to ktos dam plusy
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <colorchat> #include <engine> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "General"; new const opis[] = "Klasa premium, wybucha po smierci zadajac 90(+intelgencja) obrazen"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE; new const zdrowie = 50; new const kondycja = 4; new const inteligencja = 6; new const wytrzymalosc = 15; new sprite_blast, sprite_white; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); } public plugin_precache() { sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ; sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { ColorChat(id, RED, "[General] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy."); return COD_STOP; } ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public Death() { new id = read_data(2); if(ma_klase[id]) Eksploduj(id); } public Eksploduj(id) { new Float:fOrigin[3], iOrigin[3]; entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin); iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]); iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]); iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin ); write_byte( TE_BEAMCYLINDER ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] ); write_coord( iOrigin[2] ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] + 300 ); write_coord( iOrigin[2] + 300 ); write_short( sprite_white ); write_byte( 0 ); // startframe write_byte( 0 ); // framerate write_byte( 10 ); // life write_byte( 10 ); // width write_byte( 255 ); // noise write_byte( 255 ); // r, g, b write_byte( 100 );// r, g, b write_byte( 100 ); // r, g, b write_byte( 128 ); // brightness write_byte( 8 ); // speed message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(id, pid, 90.0, 0.7); } return PLUGIN_CONTINUE; }
Grandi
24.06.2011
Masz może dwa modele generala, bo nie ważne od teamu będzie taki sam model i będzie nie ogar.
Dodałem ci modele noża, jeśli znajdziesz jakiś model podobny to napisz i ci zrobię.
Dodałem ci modele noża, jeśli znajdziesz jakiś model podobny to napisz i ci zrobię.
Attached Files
NewaX
24.06.2011
dzięki ale mi wystarczy 1 model bo chce zrobic klasy dla ct i tt odzielnie wiec wystarczy jak zrobic tak jak wyzej kalse z 1 modelem:D
PS. Mgl bys mi dodac modele noza i postaci do wsparciaogniowego bo mi jakies bledy wyskakuja
Edited by newax, 24.06.2011 13:45.
PS. Mgl bys mi dodac modele noza i postaci do wsparciaogniowego bo mi jakies bledy wyskakuja
Edited by newax, 24.06.2011 13:45.