←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Respawn na respie.

Zablokowany

  • +
  • -
ELOS - zdjęcie ELOS 08.06.2011

Witam mam zrobionego npc. Interesuje mnie jak zrobić aby NPC był respiony na respie TT i CT.
Za pomoc +
Odpowiedz

  • +
  • -
diablix - zdjęcie diablix 08.06.2011

Szukasz bytu na podstawie klasy (dla CT - info_player_start, dla TT - info_player_deathmatch)

new foundent = -1;


Dla spawnu TT

while ((foundent = find_ent_by_class(foundent, "info_player_deathmatch")) != 0){
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(foundent, EV_VEC_origin, fOrigin); //MIEJSCE RESPAWNU TT

client_print(0, 3, "MIEJSCE SPAWNU TT: %f %f %f", fOrigin[0], fOrigin[1], fOrigin[2]);
}


dla CT

while ((foundent = find_ent_by_class(foundent, "info_player_start")) != 0){
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(foundent, EV_VEC_origin, fOrigin); //MIEJSCE RESPAWNU CT

client_print(0, 3, "MIEJSCE SPAWNU CT: %f %f %f", fOrigin[0], fOrigin[1], fOrigin[2]);
}

Użytkownik diablix edytował ten post 08.06.2011 18:43
Odpowiedz

  • +
  • -
Vertricus - zdjęcie Vertricus 08.06.2011

WalkGuard PL - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Tym bym się bawił.
Dokładniej kod od spawnowania enta w miejscu którym stoisz + odczyt/zapis więc będziesz mógł go stawiać gdzie chcesz :>
Odpowiedz

  • +
  • -
ELOS - zdjęcie ELOS 13.06.2011

Dla spawnu TT

while ((foundent = find_ent_by_class(foundent, "info_player_deathmatch")) != 0){
        new Float:fOrigin[3];
        entity_get_vector(foundent, EV_VEC_origin, fOrigin); //MIEJSCE RESPAWNU TT
       
        client_print(0, 3, "MIEJSCE SPAWNU TT: %f %f %f", fOrigin[0], fOrigin[1], fOrigin[2]);
}


dla CT

while ((foundent = find_ent_by_class(foundent, "info_player_start")) != 0){
        new Float:fOrigin[3];
        entity_get_vector(foundent, EV_VEC_origin, fOrigin); //MIEJSCE RESPAWNU CT
       
        client_print(0, 3, "MIEJSCE SPAWNU CT: %f %f %f", fOrigin[0], fOrigin[1], fOrigin[2]);
}


Czy da się to w jakiś sposób połączyć? bo nie mam pomysłu.
Odpowiedz
Zablokowany