Respawn na respie.
ELOS
08.06.2011
Witam mam zrobionego npc. Interesuje mnie jak zrobić aby NPC był respiony na respie TT i CT.
Za pomoc +
Za pomoc +
diablix
08.06.2011
Szukasz bytu na podstawie klasy (dla CT - info_player_start, dla TT - info_player_deathmatch)
Dla spawnu TT
dla CT
Użytkownik diablix edytował ten post 08.06.2011 18:43
new foundent = -1;
Dla spawnu TT
while ((foundent = find_ent_by_class(foundent, "info_player_deathmatch")) != 0){
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(foundent, EV_VEC_origin, fOrigin); //MIEJSCE RESPAWNU TT
client_print(0, 3, "MIEJSCE SPAWNU TT: %f %f %f", fOrigin[0], fOrigin[1], fOrigin[2]);
}
dla CT
while ((foundent = find_ent_by_class(foundent, "info_player_start")) != 0){
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(foundent, EV_VEC_origin, fOrigin); //MIEJSCE RESPAWNU CT
client_print(0, 3, "MIEJSCE SPAWNU CT: %f %f %f", fOrigin[0], fOrigin[1], fOrigin[2]);
}
Użytkownik diablix edytował ten post 08.06.2011 18:43
Vertricus
08.06.2011
WalkGuard PL - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Tym bym się bawił.
Dokładniej kod od spawnowania enta w miejscu którym stoisz + odczyt/zapis więc będziesz mógł go stawiać gdzie chcesz
Tym bym się bawił.
Dokładniej kod od spawnowania enta w miejscu którym stoisz + odczyt/zapis więc będziesz mógł go stawiać gdzie chcesz
ELOS
13.06.2011
Dla spawnu TT
while ((foundent = find_ent_by_class(foundent, "info_player_deathmatch")) != 0){
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(foundent, EV_VEC_origin, fOrigin); //MIEJSCE RESPAWNU TT
client_print(0, 3, "MIEJSCE SPAWNU TT: %f %f %f", fOrigin[0], fOrigin[1], fOrigin[2]);
}
dla CT
while ((foundent = find_ent_by_class(foundent, "info_player_start")) != 0){
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(foundent, EV_VEC_origin, fOrigin); //MIEJSCE RESPAWNU CT
client_print(0, 3, "MIEJSCE SPAWNU CT: %f %f %f", fOrigin[0], fOrigin[1], fOrigin[2]);
}
Czy da się to w jakiś sposób połączyć? bo nie mam pomysłu.