Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Respawn na respie.
#1
Napisano 08.06.2011 18:03
Za pomoc +
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
#2
Napisano 08.06.2011 18:40
new foundent = -1;
Dla spawnu TT
while ((foundent = find_ent_by_class(foundent, "info_player_deathmatch")) != 0){
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(foundent, EV_VEC_origin, fOrigin); //MIEJSCE RESPAWNU TT
client_print(0, 3, "MIEJSCE SPAWNU TT: %f %f %f", fOrigin[0], fOrigin[1], fOrigin[2]);
}
dla CT
while ((foundent = find_ent_by_class(foundent, "info_player_start")) != 0){
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(foundent, EV_VEC_origin, fOrigin); //MIEJSCE RESPAWNU CT
client_print(0, 3, "MIEJSCE SPAWNU CT: %f %f %f", fOrigin[0], fOrigin[1], fOrigin[2]);
}
Użytkownik diablix edytował ten post 08.06.2011 18:43
#3
Napisano 08.06.2011 18:47
Tym bym się bawił.
Dokładniej kod od spawnowania enta w miejscu którym stoisz + odczyt/zapis więc będziesz mógł go stawiać gdzie chcesz
#4
Napisano 13.06.2011 21:38
Dla spawnu TT
while ((foundent = find_ent_by_class(foundent, "info_player_deathmatch")) != 0){
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(foundent, EV_VEC_origin, fOrigin); //MIEJSCE RESPAWNU TT
client_print(0, 3, "MIEJSCE SPAWNU TT: %f %f %f", fOrigin[0], fOrigin[1], fOrigin[2]);
}
dla CT
while ((foundent = find_ent_by_class(foundent, "info_player_start")) != 0){
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(foundent, EV_VEC_origin, fOrigin); //MIEJSCE RESPAWNU CT
client_print(0, 3, "MIEJSCE SPAWNU CT: %f %f %f", fOrigin[0], fOrigin[1], fOrigin[2]);
}
Czy da się to w jakiś sposób połączyć? bo nie mam pomysłu.
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych