recoil przemyslenia
Divic
01.06.2011
Rozkminiam ten temat i:
Item No Recoil. - AMXX.pl: Support AMX Mod X
robiac po patencie Darka (bedzie dzialac prawidlowo?)
nie wiem dzie zrobic ta zmienna g_angle
Item No Recoil. - AMXX.pl: Support AMX Mod X
robiac po patencie Darka (bedzie dzialac prawidlowo?)
nie wiem dzie zrobic ta zmienna g_angle
GoldeN 01.06.2011
if(no_recoil[id])
set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);
To do PreThinku.
new Float:g_angle[3] = {0.0,0.0,0.0}
new no_recoil[33];
To do zmiennych globalnych.
Jeżeli gdzieś przypiszesz zmiennej bo_recoil[index] wartość większą niż 0, to będzie no recoil włączony.
Divic
04.06.2011
mam takie błedy
nie kminie już mam w prethinku
nowa zmienna
pod
case
Edited by Divic, 04.06.2011 13:47.
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Warning: Label name "Float" shadows tag name on line 1913 Error: Invalid subscript (not an array or too many subscripts): "g_angle" on line 1913 Warning: Expression has no effect on line 1913 Error: Expected token: ";", but found "]" on line 1913 Error: Invalid expression, assumed zero on line 1913 Error: Too many error messages on one line on line 1913 Compilation aborted. 4 Errors. Could not locate output file F:\Mody\AMXX_Studio_1.4.3_final\DMMCFSHplus.amx (compile failed).
nie kminie już mam w prethinku
public client_PreThink ( id ) { if(no_recoil[id]) { Float:g_angle[3] = {0.0,0.0,0.0} set_pev(id,pev_punchangle,g_angle); } if......
nowa zmienna
pod
new player_b_eye[33] = 1zmienna
new no_recoil[33]
case
case 120: { player_item_name[id] = "No Recoil" player_item_id[id] = rannum no_recoil[id]=1 show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Twoje bronie nie maja rozrzutu",player_item_name[id]) }
Edited by Divic, 04.06.2011 13:47.
JLB. Leo 04.06.2011
public client_PreThink ( id )
{
if(no_recoil[id])
{
Float:g_angle[3] = {0.0,0.0,0.0}
set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);
}
zamień na
if(no_recoil[id])
set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);
oraz pod new no_recoil[33] daj
new Float:g_angle[3] = {0.0,0.0,0.0}