Mam taką klasę chciałem zrobić żeby byłą słabo widoczna ustawiłem tak jak na poradniku ale nadal ją normalnie widać. Dlaczego ? Może można to ustawić jakoś inaczej fakemeta ?
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <fun> #include <engine> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Nozownik[PREMIUM]"; new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM), nie slychac jego krokow, mniejsza widocznosc"; new const bronie = 1<<CSW_KNIFE; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 500; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 55); set_user_footsteps(id, 1); return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); set_user_footsteps(id, 0); ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public Spawn(id) { if(ma_klase[id]) { strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife"); } }
Dodano 29 maj 2011 - 10:26:
Dobra już sam zrobiłem pomyliło mi się