Kilka razy już próbowałem zrobić klasę jumper ale nie działa
pomoże ktoś mi ja naprawić?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <colorchat> #include <fakemeta> #include <engine> new const nazwa[] = "Jumper"; new const opis[] = "Ma modul odrzutowy i autobany hop"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1; new const zdrowie = 5; new const kondycja = 5; new const inteligencja = 1; new const wytrzymalosc = 7; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) ColorChat(id, GREEN, "Klasa zostala stworzona przez www.KaraTornia.pl"); public cod_class_skill_used(id) { static Float:ostatni_skok[33]; new flags = pev(id, pev_flags); if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+4.0) { ostatni_skok[id] = get_gametime(); new Float:velocity[3]; velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity, velocity); } } public client_PreThink(id) { if(!ma_klase[id]) return; entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags); if (flags & FL_WATERJUMP) return; if (entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) > 1) return; if (!(flags & FL_ONGROUND)) return; new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) velocity[2] += 255.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) } }
Pozdawiam