Mój kod dla klasy w CurWeapon
if(klasa_gracza[id] == Assasin) { if(weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 1); else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 17.05.2011 15:06
if(klasa_gracza[id] == Assasin) { if(weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 1); else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); }
Napisano 17.05.2011 15:41
if(klasa_gracza[id] == Assasin && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1); if(klasa_gracza[id] != Assasin && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30);
Użytkownik GerO edytował ten post 17.05.2011 15:42
Napisano 17.05.2011 15:43
Napisano 17.05.2011 16:12
if(klasa_gracza[id] == Assasin && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1); if(klasa_gracza[id] == Assasin && weapon != CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);żeby się nie bugowała niewidzialność
Użytkownik GerO edytował ten post 17.05.2011 16:13
Napisano 19.05.2011 18:04
Napisano 19.05.2011 18:21
public CurWeapon(id)
{
if(freezetime || !klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
new weapon = read_data(2);
UstawSzybkosc(id);
if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;
if(klasa_gracza[id] == Assasin && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
if(klasa_gracza[id] == Assasin && weapon != CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Napisano 20.05.2011 16:23
Napisano 24.05.2011 22:57
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
||||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 cod stary |
|
|||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 cod stary |
|
||||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 cod stary |
|
||||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 cod stary |
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych