Klasa 2x dmg z dgl`a Szeryf
.Początkujący
07.05.2011
Proszę o stworzenie klasy z poniższymi ustawieniami:
Nazwa klasy: Szeryf
szybkosc: 130%
hp: 130 na start
pancerz : 100
bronie: nóż , dgl (ewentualnie + usp ).
specjalnośc: 2x większe dmg z deagla.
Brak ,rakietek i min.
Klasa Dostępna dla wszystkich .
Nazwa klasy: Szeryf
szybkosc: 130%
hp: 130 na start
pancerz : 100
bronie: nóż , dgl (ewentualnie + usp ).
specjalnośc: 2x większe dmg z deagla.
Brak ,rakietek i min.
Klasa Dostępna dla wszystkich .
GOH4n
07.05.2011
Klase sobie chyba sam zrobisz (http://amxx.pl/topic...dac-nowa-klase/)
A zeby mial 2xdmg z dgl:
do public takedamage dodaj
A zeby mial 2xdmg z dgl:
do public takedamage dodaj
if(weapon == CSW_DEAGLE && klasa_gracza[idattacker] == Szeryf) { damage*=2.0; }
sharkowy
08.05.2011
Jak już to do public TakeDamage dodaj:
if(weapon == CSW_DEAGLE)
{
if((klasa_gracza[idattacker] == Szeryf))
damage*=2.0;
}
sharkowy
08.05.2011
Tym, że Twój kod pewnie nie działałby poprawnie. Mój przetestowany i działa.
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 08.05.2011 18:16
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 08.05.2011 18:16
Goliath
08.05.2011
Przecież wasz kod praktycznie niczym się nie różni . Tylko u Sharka jest to rozbite na 2 warunki, a u GOH4N'a jest zawarte wszystko w jednym. A działanie kodu jest takie same.