znajdz :
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
new flags = get_entity_flags(id);
i dodaj pod tym
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == NAZWA_TWOJEJ_KLASY)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 1;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == NAZWA_TWOJEJ_KLASY)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
ilosc skoków ustajasz w linijce:
ilosc_skokow_gracza[id] = 1;
jesli podasz tam 0 to bedziesz miał 1 skok w powietrzu , jesli podasz 1 to 2 skoki itd.
@ tych ++ tam nie ruszaj , bo nie one ustalają większa ilosc skoków
@ rzeczjasna w NAZWA_TWOJEJ_KLASY wpisujesz Terminator , czy jak sie tam ta twoja klasa bedzie nazywac
Użytkownik SzrederS edytował ten post 21.04.2011 21:12