jak rozlozyc exp w zycie inteligencja kondycja wytzrymalosc bo mam 20001 lvl
i w zycie moze byc 10000 czy ile to sie daje podwojona liczbe
bo zrobilem i cos zle jest;/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06.04.2011 11:13
#2
Napisano 06.04.2011 13:44
jesli 1 level = 2 punkty to:
10.000 inteligencja
10.000 zdrowie
10.000 wytrzymalosc
10.000 szybkosc
a jesli 1 level = 1 punkty to:
5.000 wytrzymalosc
5.000 zdrowie
5.000 inteligencja
5.000 kondycja
10.000 inteligencja
10.000 zdrowie
10.000 wytrzymalosc
10.000 szybkosc
a jesli 1 level = 1 punkty to:
5.000 wytrzymalosc
5.000 zdrowie
5.000 inteligencja
5.000 kondycja
#3
Napisano 06.04.2011 15:10
mam tak
1 level = 2 punkty to:
9.000 inteligencja
23.000 zdrowie
6.000 wytrzymalosc
2.000 szybkosc
dobrze jest all??
1 level = 2 punkty to:
9.000 inteligencja
23.000 zdrowie
6.000 wytrzymalosc
2.000 szybkosc
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(inteligencja_gracza[id]<9000){ inteligencja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD]Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 1: { if(zdrowie_gracza[id]<23000){ zdrowie_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD]Maxymalny poziom sily osiagniety"); } case 2: { if(wytrzymalosc_gracza[id]<6000){ wytrzymalosc_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD]Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety"); } case 3: { if(kondycja_gracza[id]<2000){ kondycja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD]Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety"); } case 4: { if (inteligencja_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 9000 ){ client_print(id, print_chat, "[COD]Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); punkty_gracza[id]=9000-inteligencja_gracza[id]; inteligencja_gracza[id] = 9000; } else { inteligencja_gracza[id]+=punkty_gracza[id] punkty_gracza[id] = 0; } } case 5: { if (zdrowie_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 23000 ){ client_print(id, print_chat, "[COD]Maxymalny poziom sily osiagniety"); punkty_gracza[id]=23000-zdrowie_gracza[id]; zdrowie_gracza[id] = 23000; } else { zdrowie_gracza[id]+=punkty_gracza[id] punkty_gracza[id] = 0; } } case 6: { if (wytrzymalosc_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 6000 ){ client_print(id, print_chat, "[COD]Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety"); punkty_gracza[id]=6000-wytrzymalosc_gracza[id]; wytrzymalosc_gracza[id] = 6000; } else { wytrzymalosc_gracza[id]+=punkty_gracza[id] punkty_gracza[id] = 0; } } case 7: { if (kondycja_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 2000 ){ client_print(id, print_chat, "[COD]Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety"); punkty_gracza[id]=2000-kondycja_gracza[id]; kondycja_gracza[id] = 2000; } else { kondycja_gracza[id]+=punkty_gracza[id] punkty_gracza[id] = 0; } } } if(punkty_gracza[id]>0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE;
dobrze jest all??
Użytkownik Jambi edytował ten post 06.04.2011 17:07
#4
Napisano 06.04.2011 21:38
powinno byc dobrze ;D
#5
Napisano 07.04.2011 05:52
czy case 4, 5, 6, 7 mam zmniejszyc o polowe?
czyli intel; 4500
zycie; 11500
kondy;1000
wytrzy; 3000
czyli intel; 4500
zycie; 11500
kondy;1000
wytrzy; 3000
#6
Napisano 07.04.2011 13:42
ze co nmie rouzmiem?
#7
Napisano 07.04.2011 14:47
czy tu dac 2x mniej patrz case
od cese 0 jest normalnie
case 4: { if (inteligencja_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 9000 ){ client_print(id, print_chat, "[COD]Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); punkty_gracza[id]=9000-inteligencja_gracza[id]; inteligencja_gracza[id] = 9000; } else { inteligencja_gracza[id]+=punkty_gracza[id] punkty_gracza[id] = 0; } } case 5: { if (zdrowie_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 23000 ){ client_print(id, print_chat, "[COD]Maxymalny poziom sily osiagniety"); punkty_gracza[id]=23000-zdrowie_gracza[id]; zdrowie_gracza[id] = 23000; } else { zdrowie_gracza[id]+=punkty_gracza[id] punkty_gracza[id] = 0; } } case 6: { if (wytrzymalosc_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 6000 ){ client_print(id, print_chat, "[COD]Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety"); punkty_gracza[id]=6000-wytrzymalosc_gracza[id]; wytrzymalosc_gracza[id] = 6000; } else { wytrzymalosc_gracza[id]+=punkty_gracza[id] punkty_gracza[id] = 0; } } case 7: { if (kondycja_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 2000 ){ client_print(id, print_chat, "[COD]Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety"); punkty_gracza[id]=2000-kondycja_gracza[id]; kondycja_gracza[id] = 2000; } else { kondycja_gracza[id]+=punkty_gracza[id] punkty_gracza[id] = 0; } } } if(punkty_gracza[id]>0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE;
od cese 0 jest normalnie
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(inteligencja_gracza[id]<9000){ inteligencja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD]Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 1: { if(zdrowie_gracza[id]<23000){ zdrowie_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD]Maxymalny poziom sily osiagniety"); } case 2: { if(wytrzymalosc_gracza[id]<6000){ wytrzymalosc_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD]Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety"); } case 3: { if(kondycja_gracza[id]<2000){ kondycja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD]Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety"); }
#8
Napisano 08.04.2011 06:23
zrob tak:
Inteligencja - 4.000
Zdrowie - 8.000
Wytrzymalosc - 6.000
Kondycja - 2.000
i obrazenia z:
dynamitow , min , rakiet zmniejsz do 1 ;]
bedzie latwiej dla 1 lvli
1 level bedzie mial szanse z 5000
Inteligencja - 4.000
Zdrowie - 8.000
Wytrzymalosc - 6.000
Kondycja - 2.000
i obrazenia z:
dynamitow , min , rakiet zmniejsz do 1 ;]
bedzie latwiej dla 1 lvli
1 level bedzie mial szanse z 5000
#9
Napisano 08.04.2011 15:36
dynamitow , min , rakiet zmniejsz do 1 ;]
gdzie sie to znajduje
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam , 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
|
|||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam , 10.06.2019 cod stary |
|
|
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk , 26.02.2019 cod stary |
|
|
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk , 20.10.2018 cod stary |
|
|
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel , 21.11.2017 cod stary |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych