Nie wiem co pisze nie tak a mianowicie nie wiem co znaczy invalin exxpresion, assumed zero.
Pisze to tak:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(cod_get_user_level (idattacker)) >= 50
{
if(weapon == CSW_M4A1 && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
if(cod_get_user_level (idattacker)) <= 49
{
if(weapon == CSW_M4A1 && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
}
return HAM_IGNORED;
}
i wyskakuje ze mam bład w
if(cod_get_user_level (idattacker)) >= 50 i w
if(cod_get_user_level (idattacker)) <= 49
Najśmieszniejsze jest to, że jeszcze wczoraj mi to działało ale nie zapisałem sma....
Pewnie jest to problem z klamrami.
Proszę żeby ktoś mi to poprawił.