Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Monety v2Naprawione monety w wersji v2. Łatwiejsza instalacja.

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 slawiz

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:29
  • GG:
  • Lokalizacja:S
Offline

Napisano 02.04.2011 17:48

*
Popularny

Witam przedstawiam wam dzisiaj monety mojego wykonania v2 Dla moda Call Of Duty.
Przepraszam was za błędy w poprzednim poradniku.

Cvary do amxx.cfg:

cod_kill_monety 2 // Ilość monet za zabójstwo.
cod_bomb_monety 10 // Ilość monet za podłożenie i rozbrojenie c4.
--------------------------------------------------------------------
Instalacja Monet:

*Szukamy*:

new doswiadczenie_za_bombe;


*Dodajemy za*:

new ilosc_monet_za_zabojstwo;
new ilosc_monet_za_pake;


*Szukamy*:

new punkty_gracza[33];


*Dodajemy przed*:

new monety[33];


*Szukamy*:

register_cvar("cod_bombxp", "100");


*Dodajemy za*:

register_cvar("cod_kill_monety", "2");
register_cvar("cod_bomb_monety", "10");


*Szukamy*:

doswiadczenie_za_bombe = get_cvar_num("cod_bombxp");


*Dodajemy za*:

ilosc_monet_za_zabojstwo = get_cvar_num("cod_kill_monety"); // Ilosc monet za zabojstwo
ilosc_monet_za_pake = get_cvar_num("cod_bomb_monety"); // Ilosc monet za zabojstwo


*Szukamy*:

new nowe_doswiadczenie = 0;


*Dodajemy za*:

new nowe_monety = 0;


*Szukamy*:

nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;


*Dodajemy za*:

nowe_monety += ilosc_monet_za_zabojstwo;

*Szukamy*:

nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo*2;


*Zmieniamy na*:

{
nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo*2;
nowe_monety += ilosc_monet_za_zabojstwo*2;
}


*Szukamy*:

doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;


*Dodajemy za*:

monety[attacker] += nowe_monety;


*Szukamy*:

	//resetuje umiejetnosci
klasa_gracza[id] = 0;
poziom_gracza[id] = 0;
doswiadczenie_gracza[id] = 0;
punkty_gracza[id] = 0;


*Dodajemy za*:

monety[id] = 0;


*Szukamy*:

doswiadczenie_gracza[podkladajacy] += doswiadczenie_za_bombe;


*Dodajemy za*:

monety[podkladajacy]  += ilosc_monet_za_pake;


*Szukamy*:

doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenia_za_zabojstwo;


*Dodajemy za*:

monety[id] += doswiadczenia_za_zabojstwo;


*Szukamy*:

doswiadczenie_gracza[rozbrajajacy] += doswiadczenie_za_bombe;


*Dodajemy za*:

monety[rozbrajajacy]  += ilosc_monet_za_pake;


*Szukamy*:

public ZapiszDane(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}


*Zmieniamy na*:

public ZapiszDane(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], monety[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}


*Szukamy*:


public WczytajDane(id, klasa)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);

replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");

new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32];

parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31);

doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(doswiadczeniegracza);
poziom_gracza[id] = str_to_num(poziomgracza)>0?str_to_num(poziomgracza):1;
inteligencja_gracza[id] = str_to_num(inteligencjagracza);
zdrowie_gracza[id] = str_to_num(silagracza);
wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(zrecznoscgracza);
kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
}


*Zmieniamy na*:

public WczytajDane(id, klasa)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], monety[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);

replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");

new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32], monetygracza[32];

parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31, monetygracza, 31);

doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(doswiadczeniegracza);
poziom_gracza[id] = str_to_num(poziomgracza)>0?str_to_num(poziomgracza):1;
monety[id] = str_to_num(monetygracza);
inteligencja_gracza[id] = str_to_num(inteligencjagracza);
zdrowie_gracza[id] = str_to_num(silagracza);
wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(zrecznoscgracza);
kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
}


*Szukamy*:

public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


*Zmieniamy na*:

public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s^nMonety : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], monety[target]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Monety : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], monety[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Pamiętajcie: Instalujecie tą modyfikacje na własną odpowiedzialność.

Użytkownik slawiz edytował ten post 25.07.2011 20:32

  • +
  • -
  • 6

#2 efee

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:73
  • Imię:Michal
  • Lokalizacja:Krakow
Offline

Napisano 07.04.2011 09:14

Jak dodac do sklepu?
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na Elite-Zone.pl
Największa sieć serwerów w Polsce!

#3 slawiz

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:29
  • GG:
  • Lokalizacja:S
Offline

Napisano 08.04.2011 18:25

Można skorzystać z tamtego starego lub, już mam przygotowany ale wstawię za tydzień najlepszy chyba sklep do tej pory.
  • +
  • -
  • 0

#4 o.s.t.r.o

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:41
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.04.2011 16:46

Wszystko fajnie pięknie ale jak do tego dodać sklep?
  • +
  • -
  • 0

#5 csfraghunt COD

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 24.04.2011 01:05

Pójdzie to z nowym codem. Czy trzeba na to osobny plugin?

#6 Ziemniak12

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:PIotr
  • Lokalizacja:Sokołów Podlaski
Offline

Napisano 25.04.2011 22:00

i po co jakies "Monety" jak mozna dodac sklep i miec z dynki?;x :blink:

#7 gruszka95

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 14.05.2011 15:34

monety[id] += doswiadczenia_za_zabojstwo;

BLAD. Nie dodawac tego bo zamiast dodac wam 1 doda np 150(tyle ile macie expa za zabicie)

Użytkownik gruszka95 edytował ten post 14.05.2011 15:34

  • +
  • -
  • 1

#8 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 26.05.2011 14:53

Nie działa mi to, zamienia liczby monety z lvl, taki mały chaos mi się zrobił.
  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#9 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 19.06.2011 07:01

Jak komuś się zapis wali (tak jak mi) to łapcie sprawdzone public zapisz i wczytaj dane:

public ZapiszDane(id)
{
	new vaultkey[64],vaultdata[256];
	format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa_gracza[id]);
	format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], monety[id]);
	nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}

public WczytajDane(id, klasa)
{
	new vaultkey[64],vaultdata[256];
	format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
	format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], monety[id]);
	nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
 
	replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
 
	new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32], monetygracza[32];
 
	parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31, monetygracza, 31);
 
	doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(doswiadczeniegracza);
	poziom_gracza[id] = str_to_num(poziomgracza)>0?str_to_num(poziomgracza):1;
	inteligencja_gracza[id] = str_to_num(inteligencjagracza);
	zdrowie_gracza[id] = str_to_num(silagracza);
	wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(zrecznoscgracza);
	kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);
	monety[id] = str_to_num(monetygracza);
	punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
}

Użytkownik Sniper Elite edytował ten post 19.06.2011 07:02

  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#10 Gh0st

    :)

  • Power User

Reputacja: 852
Czempion

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 03.08.2011 22:09

Podam przykładowy kod na sklep do monet


case x:
{
new koszt = 100 //podaj tutaj koszt
if(monety[id] >= koszt)
{
//code jeżeli gracz ma wiecej lub tyle samo monet których potrzeba
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Nie stac cie na kupienie . musisz mieć %i monet", koszt)
}
}


Sory za Refresh ale pytali UP jak zrobić sklep ;x
  • +
  • -
  • 1

#11 Ciuchcia:D

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:187
  • Imię:Ciuchcia
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.08.2011 13:47

To jest jakies zryte, dzialac dziala to ale jak dzis gralem mialem 0 monet potem wyszedłem i wszedłem na pol godziny to juz mialem 80 monet, w w ogóle nie gralem

Użytkownik hiroshima edytował ten post 20.08.2011 13:50
orty...

  • +
  • -
  • 0

#12 Nomaf

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:344
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.08.2011 13:55

Bo może klasę zmieniłeś?
  • +
  • -
  • 0

#13 Ciuchcia:D

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:187
  • Imię:Ciuchcia
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.08.2011 14:43

nie tą samą mialem

Użytkownik Ciuchcia:D edytował ten post 20.08.2011 14:43

  • +
  • -
  • 0

#14 Jamdzam

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:296
  • GG:
  • Imię:Kacuś
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 17.10.2012 10:24

ja sobie zrobilem sklep za monety i dolary :D

i dodalem monety za HS i wygrana runde i musze powiedziec ze to fajnie urozmaica gre

niedlugo napisze o tym poradnik
  • +
  • -
  • 0

Sprawdź to !

COD By Jamdzam_v3

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych