else if(niewidka[id]==1)
{
if(player_b_inv[id] > 0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((30.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20)
}
else
{
render = 255
if(player_b_inv[id]>0) render = player_b_inv[id]
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Zwiekszenie niewidzialnosci
Temat rozp.
master245
, 01.04.2011 22:15
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.04.2011 22:15
Jak w temacie jak zwiekszyc widzialnosc do 20- 30?
#3
Napisano 01.04.2011 22:38
else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20)
Zmieniam ta linijke i dalej nic ;[
#4
Napisano 01.04.2011 23:13
else if(niewidka[id]==1)
{
if(player_b_inv[id] > 0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((XX.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, XX)
}
else
{
render = 255
if(player_b_inv[id]>0) render = player_b_inv[id]
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}
XX - ile ma być niewidzialność
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych