←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Model tylko dla 1 klasy

Zablokowany

  • +
  • -
LuKq - zdjęcie LuKq 27.03.2011

Zrobilem klase dual i ona ma dual mp5 ale jak zrobic zeby taki wygląd miała bron tylko na tej klasie a nie na wsparciu itp.

Za pomoc +

(widziełem juz taki poradnik ale nie moge go znależć jak by ktos mial linik to niech da)
Odpowiedz

  • +
  • -
Kid - zdjęcie Kid 27.03.2011

precache_model - znasz to? :)
Odpowiedz

  • +
  • -
LuKq - zdjęcie LuKq 27.03.2011

Nie

Dodano 27 marzec 2011 - 10:35:
A i jeszcze 1 jak zmniejszyc dmg zadawane z rakiet??
Odpowiedz

  • +
  • -
stasekstaskowy - zdjęcie stasekstaskowy 27.03.2011

szukasz w procedurce Dotykrakiety:
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);

i zmieniasz 55.0
Odpowiedz

  • +
  • -
GOH4n - zdjęcie GOH4n 27.03.2011

A jesli chodzi o model to dodaj w public curweapon
if(klasa_gracza[id] == twoja klasa && weapon == CSW_MP5NAVY)
	{
	entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/modelmp5.mdl")
	}
a do public plugin_precache
	precache_model("models/modelmp5.mdl");
Odpowiedz

  • +
  • -
LuKq - zdjęcie LuKq 27.03.2011

Macie po +

Dodano 27 marzec 2011 - 16:09:
Zrobiłem tak:

public CurWeapon(id)
{
	if(freezetime || !klasa_gracza[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	new weapon = read_data(2);

	if(klasa_gracza[id] == Dual && weapon == CSW_MP5NAVY)
	{
	entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/nowebronie/SteamTools_net_DualMP5.mdl")
	}


	UstawSzybkosc(id);
	
	if(weapon == CSW_C4)
		podkladajacy = id;
        if(klasa_gracza[id] == Lukq && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);  
	if(klasa_gracza[id] == Lukq && weapon != CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
        if(klasa_gracza[id] == Ninia && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
        if(klasa_gracza[id] == Assasin && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 65);
        if(klasa_gracza[id] == Hunion && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
        if(klasa_gracza[id] == Predator && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 65);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch ) 
{
	if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav"))
	{
		UzyjPrzedmiotu(id);
		return FMRES_SUPERCEDE;
	}
	
	return FMRES_IGNORED;
}

i tak:

public plugin_precache()
{
	sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ;
	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	
	precache_sound("QTM_CodMod/select.wav");
	precache_sound("QTM_CodMod/start.wav");
	precache_sound("QTM_CodMod/start2.wav");
	precache_sound("QTM_CodMod/levelup.wav");
	
	precache_model("models/w_medkit.mdl");
	precache_model("models/rpgrocket.mdl");
	precache_model("models/mine.mdl");
	precache_model("models/nowebronie/SteamTools_net_DualMP5.mdl");
}


ale nie działa

Dodano 27 marzec 2011 - 16:12:
sory :):):)

Zapomniałem zmienić mape.
Odpowiedz

BraciiK - zdjęcie BraciiK 30.03.2011

dzięki, szukalem tego przez 5 dni chyba ;D
Odpowiedz
Zablokowany