Model tylko dla 1 klasy
LuKq
27.03.2011
Zrobilem klase dual i ona ma dual mp5 ale jak zrobic zeby taki wygląd miała bron tylko na tej klasie a nie na wsparciu itp.
Za pomoc +
(widziełem juz taki poradnik ale nie moge go znależć jak by ktos mial linik to niech da)
Za pomoc +
(widziełem juz taki poradnik ale nie moge go znależć jak by ktos mial linik to niech da)
LuKq
27.03.2011
Nie
Dodano 27 marzec 2011 - 10:35:
A i jeszcze 1 jak zmniejszyc dmg zadawane z rakiet??
Dodano 27 marzec 2011 - 10:35:
A i jeszcze 1 jak zmniejszyc dmg zadawane z rakiet??
stasekstaskowy
27.03.2011
szukasz w procedurce Dotykrakiety:
i zmieniasz 55.0
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);
i zmieniasz 55.0
GOH4n
27.03.2011
A jesli chodzi o model to dodaj w public curweapon
if(klasa_gracza[id] == twoja klasa && weapon == CSW_MP5NAVY) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/modelmp5.mdl") }a do public plugin_precache
precache_model("models/modelmp5.mdl");
LuKq
27.03.2011
Macie po +
Dodano 27 marzec 2011 - 16:09:
Zrobiłem tak:
i tak:
ale nie działa
Dodano 27 marzec 2011 - 16:12:
sory
Zapomniałem zmienić mape.
Dodano 27 marzec 2011 - 16:09:
Zrobiłem tak:
public CurWeapon(id) { if(freezetime || !klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE; new weapon = read_data(2); if(klasa_gracza[id] == Dual && weapon == CSW_MP5NAVY) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/nowebronie/SteamTools_net_DualMP5.mdl") } UstawSzybkosc(id); if(weapon == CSW_C4) podkladajacy = id; if(klasa_gracza[id] == Lukq && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1); if(klasa_gracza[id] == Lukq && weapon != CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); if(klasa_gracza[id] == Ninia && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1); if(klasa_gracza[id] == Assasin && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 65); if(klasa_gracza[id] == Hunion && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50); if(klasa_gracza[id] == Predator && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 65); return PLUGIN_CONTINUE; } public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch ) { if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav")) { UzyjPrzedmiotu(id); return FMRES_SUPERCEDE; } return FMRES_IGNORED; }
i tak:
public plugin_precache() { sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ; sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_sound("QTM_CodMod/select.wav"); precache_sound("QTM_CodMod/start.wav"); precache_sound("QTM_CodMod/start2.wav"); precache_sound("QTM_CodMod/levelup.wav"); precache_model("models/w_medkit.mdl"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); precache_model("models/mine.mdl"); precache_model("models/nowebronie/SteamTools_net_DualMP5.mdl"); }
ale nie działa
Dodano 27 marzec 2011 - 16:12:
sory
Zapomniałem zmienić mape.