←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Ulepszenie Doublejump

Zablokowany

  • +
  • -
Soulbane - zdjęcie Soulbane 19.03.2011

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

public plugin_init() {
register_plugin("Double Jump", "1.0", "RPK. Shark & DarkGL");

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}


public CmdStart(id, uc_handle)
{
static moze_skoczyc;

if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_H))
return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc & (1<<id) && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_CT)
{
moze_skoczyc &= ~(1<<id)
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND){
moze_skoczyc |= (1<<id)
}

return FMRES_IGNORED;
}


Jak dodac aby wymagane było w bycie CT? Zeby w TT nie działało. Bo po testach okazało się ze przeszkadza predatorowi (on ma doublejump'a też ale inne configi)
Odpowiedz

  • +
  • -
Soulbane - zdjęcie Soulbane 19.03.2011

Wiem ze to trzeba wpisac ale nie wiem w którym miejscu, w tym problem :D
Odpowiedz

  • +
  • -
Misiaczek ;c - zdjęcie Misiaczek ;c 19.03.2011

Wiem ze to trzeba wpisac ale nie wiem w którym miejscu, w tym problem :D



/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

public plugin_init() {
register_plugin("Admin Double Jump", "1.0", "RPK. Shark & DarkGL");

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}


public CmdStart(id, uc_handle)
{
static moze_skoczyc;

if(!is_user_alive(id) || !(get_user_team(id) == 2) || !(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_H))
return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc & (1<<id))
{
moze_skoczyc &= ~(1<<id)
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND){
moze_skoczyc |= (1<<id)
}

return FMRES_IGNORED;
}

Odpowiedz

  • +
  • -
Soulbane - zdjęcie Soulbane 19.03.2011

Dzięki Misiu :)
łap + (dwa)
Odpowiedz

Adminek AMXX.PL - zdjęcie Adminek AMXX.PL 19.03.2011

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Problemy z pluginami
do
Scripting -> Pytania
Odpowiedz

Adminek AMXX.PL - zdjęcie Adminek AMXX.PL 19.03.2011

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problem rozwiązany.

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany