znalazłem w sieci plugin autorstwa Sn!ff3r o nazwie Interp 0.01 Forever. Kod był strasznie nieczytelny - ułożyłem go ładnie tabulatorkiem i dodałem parę potrzebnych do wymuszenia komend . Chciałbym się spytać czy poniższa forma pluginu jest poprawna i zoptymalizowana.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Interp 0.01 Forever"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
new cvar
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV","interp","a", "1=0", "2=0")
cvar = register_cvar("amx_interp_forever", "1")
}
public interp()
{
if(!get_pcvar_num(cvar))
return
new players[32],count
get_players(players,count)
for (new i = 1; i <= count; i++)
console_cmd (i,"rate 25000; wait; wait; cl_rate 20000; wait; wait; cl_cmdrate 101; wait; wait; cl_updaterate 101; wait; wait; cl_cmdbackup 2; wait; wait; ex_interp 0.01")
}
Wydaje mi się że powinno być new cvar;, a nie new cvar.
Czy wymuszanie takich ustawień sieciowych jak podane są w pluginie to dobre posunięcie? Czy każdemu graczowi "wydoli" łącze przy takich ustawieniach bez żadnych losse i choke? Po stronie serwera rate są ustawione optymalnie, ja osobiście mając w powyższe rate nie zauważyłem by losse czy choke skoczył powyżej wartości 1.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam!