Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Poprawność i optymalizacja pluginu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 stream

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:199
Offline

Napisano 11.03.2011 23:27

Witam,
znalazłem w sieci plugin autorstwa Sn!ff3r o nazwie Interp 0.01 Forever. Kod był strasznie nieczytelny - ułożyłem go ładnie tabulatorkiem i dodałem parę potrzebnych do wymuszenia komend ;). Chciałbym się spytać czy poniższa forma pluginu jest poprawna i zoptymalizowana.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Interp 0.01 Forever"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

new cvar

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV","interp","a", "1=0", "2=0")
cvar = register_cvar("amx_interp_forever", "1")
}

public interp()
{
if(!get_pcvar_num(cvar))
return

new players[32],count
get_players(players,count)

for (new i = 1; i <= count; i++)
console_cmd (i,"rate 25000; wait; wait; cl_rate 20000; wait; wait; cl_cmdrate 101; wait; wait; cl_updaterate 101; wait; wait; cl_cmdbackup 2; wait; wait; ex_interp 0.01")
}


Wydaje mi się że powinno być new cvar;, a nie new cvar.

Czy wymuszanie takich ustawień sieciowych jak podane są w pluginie to dobre posunięcie? Czy każdemu graczowi "wydoli" łącze przy takich ustawieniach bez żadnych losse i choke? Po stronie serwera rate są ustawione optymalnie, ja osobiście mając w powyższe rate nie zauważyłem by losse czy choke skoczył powyżej wartości 1.

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam!
  • +
  • -
  • 0

#2 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 12.03.2011 00:21

Jak już
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Interp 0.01 Forever"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

new cvar

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV","interp","a", "1=0", "2=0")
cvar = register_cvar("amx_interp_forever", "1")
}

public interp()
{
if(!get_pcvar_num(cvar))
return

new players[32], count
get_players(players, count)

for(new i = 0; i < count; i++)
console_cmd(players[i], "rate 25000; wait; wait; cl_rate 20000; wait; wait; cl_cmdrate 101; wait; wait; cl_updaterate 101; wait; wait; cl_cmdbackup 2; wait; wait; ex_interp 0.01")
}

Wydaje mi się że powinno być new cvar;, a nie new cvar.

To nie ma różnicy.

A co do drugiego pytania, to raczej zawsze ustawiając komuś na sztywno jakieś ustawienia związane z rate, interpem, itp. można pogorszyć mu płynność gry, czy ping...
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 554
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 12.03.2011 00:23

troche skrocic
#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Interp 0.01 Forever"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

public plugin_init()
{
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        register_event("HLTV","interp","a", "1=0", "2=0")
}

public interp()
{
        new players[32], count
        get_players(players, count)

        for(new i = 0; i < count; i++)
                console_cmd(players[i], "rate 25000; wait; wait; cl_rate 20000; wait; wait; cl_cmdrate 101; wait; wait; cl_updaterate 101; wait; wait; cl_cmdbackup 2; wait; wait; ex_interp 0.01")
}

Czy każdemu graczowi "wydoli" łącze przy takich ustawieniach bez żadnych losse i choke? - niektozy odczuja pogorszenie jakosci gry
  • +
  • -
  • 1

#4 stream

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:199
Offline

Napisano 12.03.2011 00:34

Ok, dzięki panowie za pomoc.

Mam jeszcze jedno pytanie. Czy jest możliwe czyszczenie pliku (by był pusty) addons/amxmodx/configs/maphist.ini każdego dnia o godzinie 23:00? Zapewne trzeba użyć do tego fwrite, ale nie mogę sobie z tym poradzić.

Pozdrawiam!
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych