Probowalem do public takedamage:
if(klasa_gracza[this] == nazwa && weapon == CSW_HEGRENADE) { return HAM_SUPERCEDE; }
i
if(klasa_gracza[this][0] == nazwa && weapon == hegrande) { damage = 0 }
i niestety nie dziala ;/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 05.03.2011 18:14
if(klasa_gracza[this] == nazwa && weapon == CSW_HEGRENADE) { return HAM_SUPERCEDE; }
if(klasa_gracza[this][0] == nazwa && weapon == hegrande) { damage = 0 }
Napisano 05.03.2011 18:18
#define DMG_HE (1<<24)
if(klasa_gracza[this] == nazwa && damagebits & DMG_HE)
{
return HAM_SUPERCEDE;
}
Użytkownik Goliath edytował ten post 05.03.2011 18:18
Napisano 05.03.2011 20:37
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych