sma szpiega
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <cstrike> #include <fakemeta> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"}; new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}; new const nazwa[] = "Szpieg"; new const opis[] = "ubranie wroga"; new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_USP; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 35; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); register_forward(FM_Spawn, "Spawn", 1); } public cod_class_enabled(id) { ZmienUbranie(id, 0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ZmienUbranie(id, 1); ma_klase[id] = false; } public ZmienUbranie(id,reset) { if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if (reset) cs_reset_user_model(id); else { new num = random_num(0,3); cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]); } return PLUGIN_CONTINUE; } public Spawn(id) { if(!is_user_connected(id)) return; if(ma_klase[id]) ZmienUbranie(id, 0); }chodzi oto żeby miał oto dodatki:
150 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza