Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

przeróbka pluginu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 rafal1813

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:171
  • Imię:rysiek
  • Lokalizacja:kraków
Offline

Napisano 19.02.2011 20:43

Wita mógłby mi ktoś przerobic ten sma ze szpiegiem tak żeby było tak jak w klasie snajper
sma szpiega
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>


#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};

new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "ubranie wroga";
new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_USP;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
	register_forward(FM_Spawn, "Spawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
		
	ZmienUbranie(id, 0);
	ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ZmienUbranie(id, 1);
	ma_klase[id] = false;
}

public ZmienUbranie(id,reset)
{
	if (!is_user_connected(id)) 
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if (reset)
		cs_reset_user_model(id);
	else
	{
		new num = random_num(0,3);
		cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Spawn(id)
{
	if(!is_user_connected(id)) return;
	
	if(ma_klase[id])
		ZmienUbranie(id, 0);
}
chodzi oto żeby miał oto dodatki:
150 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 19.02.2011 21:46

Łap.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};

new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "ubranie wroga, 150 (+int) obeazen z AWP, 1/2 z noza";
new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_USP | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_forward(FM_Spawn, "Spawn", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{

ZmienUbranie(id, 0);
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 1);
ma_klase[id] = false;
}

public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Spawn(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

if(ma_klase[id])
ZmienUbranie(id, 0);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 19.02.2011 21:47

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych