Resp na TT i CT.
GoldeN 15.02.2011
Witam. Jak mogę automatycznie na każdej rundzie respić dan model na respie CT oraz TT a na końcu rundy go usuwać?
Użytkownik GoldeN edytował ten post 24.02.2011 23:06
Użytkownik GoldeN edytował ten post 24.02.2011 23:06
Gufinsky
24.02.2011
Może tak?
A jak tam moje menu?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #define PLUGIN "Modele" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Suis" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End") } public Nowa_Runda() { ///// KOD } public Koniec_Rundy() { cs_reset_user_model(id) // Resetuje model gracza ustawiając standardowy wybrany model. }
A jak tam moje menu?
GoldeN 24.02.2011
Może tak?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #define PLUGIN "Modele" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Suis" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End") } public Nowa_Runda() { ///// KOD } public Koniec_Rundy() { cs_reset_user_model(id) // Resetuje model gracza ustawiając standardowy wybrany model. }
A jak tam moje menu?
... Na prawdę, nie wiedziałem, że mam to zrobić w tych eventach. :F Aż tak tępy to ja nie jestem. Model = BYT.
Co do menu, skończone, tylko te traile.
Użytkownik GoldeN edytował ten post 24.02.2011 23:44
Gufinsky
25.02.2011
O ***. Sorry, źle przeczytałem. Myślałem, że Tobie chodzi o zmienianie modeli graczom na początku i na końcu
Tutaj o tworzeniu bytu
Tworzenie bytu. - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Tutaj o tworzeniu bytu
Tworzenie bytu. - AMXX.pl: Support AMX Mod X
GoldeN 25.02.2011
Jak stworzyć byt - wiem. Ale nie wiem jak go umieścić automatycznie na respach.