Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 06.02.2011 00:23
Gracz n wbil 10 lvl gratulacje
jak to zrobic?
#2
Napisano 08.02.2011 15:27
dodaj
new name[32] get_user_name(id, name, 31)
pod
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Awansowales do nastepnego poziomu!");
daj
client_print(o,print_chat,"Gracz %s awansowal",name)
powinno (bo nie jestem pewien) w chacie to wyświetlić.
#3
Napisano 13.02.2011 19:51
#4
Napisano 13.02.2011 20:09
#5
Napisano 13.02.2011 21:07
client_print(o,print_chat,"Gracz %s awansowal",name)
Powinno być zero, czyli tak:
client_print(0,print_chat,"Gracz %s awansowal",name)
#6
Napisano 13.02.2011 21:10
client_print(0,print_chat,"Gracz %s awansowal",name)
a gdzie dodac to?
new name[32] get_user_name(id, name, 31)
public SprawdzPoziom(id) { if(poziom_gracza[id] < 4001) { while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]]) { poziom_gracza[id]++; set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Awansowales do nastepnego poziomu!"); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup"); } punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]; } ZapiszDane(id); }
#7
Napisano 13.02.2011 21:12
public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 4001)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
poziom_gracza[id]++;
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Awansowales do nastepnego poziomu!");
client_print(0,print_chat,"Gracz %s awansowal",name)
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
}
ZapiszDane(id);
}
#8
Napisano 15.02.2011 16:03
public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 4001)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
poziom_gracza[id]++;
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Awansowales do nastepnego poziomu!");
client_print(0,print_chat,"Gracz %s awansowal",name)
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
}
ZapiszDane(id);
}
rozumiem ze mam to podmienic?!
Użytkownik BraciiK edytował ten post 15.02.2011 16:08
#9
Napisano 16.02.2011 19:32
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
||||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 cod stary |
|
|||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 cod stary |
|
||||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 cod stary |
|
||||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 cod stary |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych