Mam problem z pluginem Ammo Packów.
No mi to nie działa...Dodatkowo mozemy tworzyc wlasne "itemy" do kupienia ktore dolaczamy jako osobne pluginy(wiecej info oraz przyklady w downloadzie)
Ammo Packi są no, ale nie ma /buy...
Więc.
plugins-bb.ini
Spoiler
// Tutaj wpisujemy itemy do BB Shopu
bb_grav_plus.amxx
bb_ap_plus.amxx
bb_hp_plus.amxx
auto_bh_bb.amxx
bb_granades.amxx
bb_gravity.amxx
bb_krowa.amxx
bb_speed.amxx
no_recoil_bb.amxx
bb_weapons_maxclip.amxx
bb_grav_plus.amxx
bb_ap_plus.amxx
bb_hp_plus.amxx
auto_bh_bb.amxx
bb_granades.amxx
bb_gravity.amxx
bb_krowa.amxx
bb_speed.amxx
no_recoil_bb.amxx
bb_weapons_maxclip.amxx
amxx.cfg
Spoiler
////PLUGINY BASE BULIDER////
//BANK - POCZATEK//
bb_bank "1" // Czy bank ma byc wlaczony
bb_bank_limit "2500" // ile AP można włożyć
bb_bank_blockstart 0 // daje 5 AP jesli gracz ma konto
//BANK - KONIEC//
//REZERWACJA KLOCKOW - POCZATEK//
base_builder_cvar_info 1 // czy ma pokazywać info jeśli chcesz wziąć klocek który już ktoś ma 1 - tak 0 - nie
base_builder_cvar_info_text Ten klocek nalezy juz do <name> // tekst info wstawiając zamiast <name> pojawi się imię właściciela klocka
base_builder_cvar_admin 1 // admin może ruszać wszystkie klocki nawet jeśli mają właściciela 1 - tak 0 - nie
//REZERWACJA KLOCKOW - KONIEC//
//SKILLE - POCZATEK//
bb_exp_round 40 // exp za przeżycie rundy
bb_exp_kill_ct 15 // exp za zabicie ct
bb_exp_kill_tt 10 // exp za zabicie tt
bb_exp_level 70 // mnożnik dla leveli tzn 1 level skila kosztuje 40 drugi 80 trzeci 120 i tak dalej
bb_exp_hs 5 // plus do expa za zabicie przez hs
bb_hud 1 // info o ilości expa ma pokazywać w 0 - StatusText (jak w diablo) lub 1 - w hud
//SKILLE - KONIEC//
//AMMO PACKI - POCZATEK//
BB_ammo_per_kill 5 // ilosc ammo packow za zabicie
BB_ammo_per_dmg 4000 // ile dmg nalezy zadac zeby dostac 1 ammo packa
BB_save_ap 0 // 1 - zapis ammo packow wlaczony / 0 - wylaczony
//AMMO PACKI - KONIEC//
//NO RECOIL - POCZATEK//
bb_no_recoil_koszt 100 //ile ammopacków za to
bb_no_recoil_team 2 //dla kogo 1 - Zombie,2 - Human,0 - All
//NO RECOIL - KONIEC//
//SPEED - POCZATEK//
bb_speed_cost "50" - Koszt Itemu w AmmoPackach (Domyślnie 50)
bb_speed_team "0" - Dla kogo ma być dostępny item (1 - Zombie,2 - Human,0 - All) (Domyślnie 0)
bb_speed_maxspeed "450.0" - Maksymalna szybkość poruszania się gracza (Domyślnie 300.0)
//SPEED - KONIEC//
//SILNIK BB - POCZATEK//
bb_build_time "150"
bb_zombie_health "3250"
bb_calc_maxbase "0"
bb_tournament_mode "0"
bb_show_moving "1"
bb_block_gravity "0"
bb_pain_shock_free "0"
bb_max_move_dist "960"
bb_min_move_dist "15"
bb_min_dist_set "25"
bb_health_time "12"
bb_roundtime "7"
bb_rounds "6"
bb_reset_blocks "1"
bb_claim_mode "0"
bb_claim_max "6"
bb_give_nades "hs"
bb_weapons "abcdeghijlmnqrstuvwx"
//SILNIK BB - KONIEC//
//AUTO BH - KONIEC//
bb_auto_bh_koszt 100 //ile ammopacków za to
bb_auto_bh_team 0 //dla kogo 1 - Zombie,2 - Human,0 - All
bb_auto_bh_time 0.0 //ile czasu mam miec autobh 0.0 - do końca rundy/zginięcia
bb_auto_bh_speed 700.0 //maksymalny speed
//AUTO BH - POCZATEK//
//MAGAZYNKI - POCZATEK//
bb_maxclip_percent 25
bb_maxclip_cost 20
bb_maxclip_team 2
//MAGAZYNKI - KONIEC//
//GRANATY - POCZATEK//
bb_frost_cost "5" - Koszt Itemu w AmmoPackach (Domyślnie 5)
bb_frost_team "2" - Dla kogo ma być dostępny item (1 - Zombie,2 - Human,0 - All) (Domyślnie 2)
bb_napalm_cost "5" - Koszt Itemu w AmmoPackach (Domyślnie 50)
bb_napalm_team "2" - Dla kogo ma być dostępny item (1 - Zombie,2 - Human,0 - All) (Domyślnie 2)
//GRANATY - KONIEC//
//NO RECONECT - POCZATEK//
amx_noreconnect_time 240
//liczba sekund po których gracz będzie mógł wrócić na serwer i nie zostanie uznane to za reconnect
//0 by wyłączyć plugin
amx_noreconnect_score 1
//włącza/wyłącza przywracanie wyników
amx_noreconnect_money 1
//włącza/wyłącza przywracanie kasy
amx_noreconnect_startmoney 1
//jeśli cvar amx_noreconnect_money = 1, to ten włącza/wyłącza limitowanie kasy gracza do mp_startmoney
amx_noreconnect_spawn 0
//uniemożliwia ponowne zrespienie się gracza
amx_noreconnect_notify 0
//włącza/wyłącza informacje dla innych graczy o reconnect'cie
//NO RECONECT - KONIEC//
//HE - POCZATEK//
// 1 włącza plugin, 0 wyłącza
napalm_on 1
// jeżeli ustawione na 1 napalm zastępuje granaty he, jeżeli na 0 trzeba je kupować komendą /napalm
napalm_override 1
// cena napalmu jezeli powyzsze ustawienie jest na 0 (tj. trzeba ręcznie kupować)
napalm_price 500
// Czy można kupować tylko w buyzone (gdy kupowanie jest ustawione na ręcznie)
napalm_buyzone 1
// promień działania napalmu
napalm_radius 240.0
// jeżeli ustawione na 1, można podpalić się samemu
napalm_hitself 0
// jeżeli ustawione na 1, można też podpalać kolegów z drużyny
napalm_ff 0
// jeżeli ustawione na 1, dotykając innej osoby można ją podpalić
napalm_spread 1
// ilość czasu w sekundach jak długo gracze mają się palić
napalm_duration 7
// ile obrażeń w ciągu 0.2 sekund (1/5 sekundy) ma zabierać napalm?
napalm_damage 2
// jeżeli ustawione na 1, napalm zabija gdy życie dojdzie do 0, inaczej zostawia 4HP
napalm_cankill 1
// spowolnienie graczy gdy się palą, 0 wyłącza, wartości od 0.1 (najwolniej) do 0.9 (najszybciej), 0.5 to połowa normalnej prędkości
napalm_slowdown 0.1
//HE - KONIEC//
//BANK - POCZATEK//
bb_bank "1" // Czy bank ma byc wlaczony
bb_bank_limit "2500" // ile AP można włożyć
bb_bank_blockstart 0 // daje 5 AP jesli gracz ma konto
//BANK - KONIEC//
//REZERWACJA KLOCKOW - POCZATEK//
base_builder_cvar_info 1 // czy ma pokazywać info jeśli chcesz wziąć klocek który już ktoś ma 1 - tak 0 - nie
base_builder_cvar_info_text Ten klocek nalezy juz do <name> // tekst info wstawiając zamiast <name> pojawi się imię właściciela klocka
base_builder_cvar_admin 1 // admin może ruszać wszystkie klocki nawet jeśli mają właściciela 1 - tak 0 - nie
//REZERWACJA KLOCKOW - KONIEC//
//SKILLE - POCZATEK//
bb_exp_round 40 // exp za przeżycie rundy
bb_exp_kill_ct 15 // exp za zabicie ct
bb_exp_kill_tt 10 // exp za zabicie tt
bb_exp_level 70 // mnożnik dla leveli tzn 1 level skila kosztuje 40 drugi 80 trzeci 120 i tak dalej
bb_exp_hs 5 // plus do expa za zabicie przez hs
bb_hud 1 // info o ilości expa ma pokazywać w 0 - StatusText (jak w diablo) lub 1 - w hud
//SKILLE - KONIEC//
//AMMO PACKI - POCZATEK//
BB_ammo_per_kill 5 // ilosc ammo packow za zabicie
BB_ammo_per_dmg 4000 // ile dmg nalezy zadac zeby dostac 1 ammo packa
BB_save_ap 0 // 1 - zapis ammo packow wlaczony / 0 - wylaczony
//AMMO PACKI - KONIEC//
//NO RECOIL - POCZATEK//
bb_no_recoil_koszt 100 //ile ammopacków za to
bb_no_recoil_team 2 //dla kogo 1 - Zombie,2 - Human,0 - All
//NO RECOIL - KONIEC//
//SPEED - POCZATEK//
bb_speed_cost "50" - Koszt Itemu w AmmoPackach (Domyślnie 50)
bb_speed_team "0" - Dla kogo ma być dostępny item (1 - Zombie,2 - Human,0 - All) (Domyślnie 0)
bb_speed_maxspeed "450.0" - Maksymalna szybkość poruszania się gracza (Domyślnie 300.0)
//SPEED - KONIEC//
//SILNIK BB - POCZATEK//
bb_build_time "150"
bb_zombie_health "3250"
bb_calc_maxbase "0"
bb_tournament_mode "0"
bb_show_moving "1"
bb_block_gravity "0"
bb_pain_shock_free "0"
bb_max_move_dist "960"
bb_min_move_dist "15"
bb_min_dist_set "25"
bb_health_time "12"
bb_roundtime "7"
bb_rounds "6"
bb_reset_blocks "1"
bb_claim_mode "0"
bb_claim_max "6"
bb_give_nades "hs"
bb_weapons "abcdeghijlmnqrstuvwx"
//SILNIK BB - KONIEC//
//AUTO BH - KONIEC//
bb_auto_bh_koszt 100 //ile ammopacków za to
bb_auto_bh_team 0 //dla kogo 1 - Zombie,2 - Human,0 - All
bb_auto_bh_time 0.0 //ile czasu mam miec autobh 0.0 - do końca rundy/zginięcia
bb_auto_bh_speed 700.0 //maksymalny speed
//AUTO BH - POCZATEK//
//MAGAZYNKI - POCZATEK//
bb_maxclip_percent 25
bb_maxclip_cost 20
bb_maxclip_team 2
//MAGAZYNKI - KONIEC//
//GRANATY - POCZATEK//
bb_frost_cost "5" - Koszt Itemu w AmmoPackach (Domyślnie 5)
bb_frost_team "2" - Dla kogo ma być dostępny item (1 - Zombie,2 - Human,0 - All) (Domyślnie 2)
bb_napalm_cost "5" - Koszt Itemu w AmmoPackach (Domyślnie 50)
bb_napalm_team "2" - Dla kogo ma być dostępny item (1 - Zombie,2 - Human,0 - All) (Domyślnie 2)
//GRANATY - KONIEC//
//NO RECONECT - POCZATEK//
amx_noreconnect_time 240
//liczba sekund po których gracz będzie mógł wrócić na serwer i nie zostanie uznane to za reconnect
//0 by wyłączyć plugin
amx_noreconnect_score 1
//włącza/wyłącza przywracanie wyników
amx_noreconnect_money 1
//włącza/wyłącza przywracanie kasy
amx_noreconnect_startmoney 1
//jeśli cvar amx_noreconnect_money = 1, to ten włącza/wyłącza limitowanie kasy gracza do mp_startmoney
amx_noreconnect_spawn 0
//uniemożliwia ponowne zrespienie się gracza
amx_noreconnect_notify 0
//włącza/wyłącza informacje dla innych graczy o reconnect'cie
//NO RECONECT - KONIEC//
//HE - POCZATEK//
// 1 włącza plugin, 0 wyłącza
napalm_on 1
// jeżeli ustawione na 1 napalm zastępuje granaty he, jeżeli na 0 trzeba je kupować komendą /napalm
napalm_override 1
// cena napalmu jezeli powyzsze ustawienie jest na 0 (tj. trzeba ręcznie kupować)
napalm_price 500
// Czy można kupować tylko w buyzone (gdy kupowanie jest ustawione na ręcznie)
napalm_buyzone 1
// promień działania napalmu
napalm_radius 240.0
// jeżeli ustawione na 1, można podpalić się samemu
napalm_hitself 0
// jeżeli ustawione na 1, można też podpalać kolegów z drużyny
napalm_ff 0
// jeżeli ustawione na 1, dotykając innej osoby można ją podpalić
napalm_spread 1
// ilość czasu w sekundach jak długo gracze mają się palić
napalm_duration 7
// ile obrażeń w ciągu 0.2 sekund (1/5 sekundy) ma zabierać napalm?
napalm_damage 2
// jeżeli ustawione na 1, napalm zabija gdy życie dojdzie do 0, inaczej zostawia 4HP
napalm_cankill 1
// spowolnienie graczy gdy się palą, 0 wyłącza, wartości od 0.1 (najwolniej) do 0.9 (najszybciej), 0.5 to połowa normalnej prędkości
napalm_slowdown 0.1
//HE - KONIEC//
0 błędnych logów. (tylko plugin bb_exp)