if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && weapon == CSW_AWP && !(klasa_gracza[this] == Killer)) { damage = float(health); }
Edited by krysteksulek, 15.01.2011 19:22.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Posted 15.01.2011 19:21
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && weapon == CSW_AWP && !(klasa_gracza[this] == Killer)) { damage = float(health); }
Edited by krysteksulek, 15.01.2011 19:22.
Posted 17.01.2011 13:23
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && weapon == CSW_AWP && !(klasa_gracza[this] == Killer && random(3) == 1)) { damage = float(health); }
Posted 17.01.2011 13:40
Posted 17.01.2011 13:41
damage = float(health);
Posted 17.01.2011 15:12
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && weapon == CSW_AWP && !(klasa_gracza[this] == Killer && random(3) == 1)) { damage = float(health); }
Edited by krysteksulek, 17.01.2011 15:12.
Posted 17.01.2011 18:23
Posted 17.01.2011 18:58
Posted 22.01.2011 20:12
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && weapon == CSW_AWP) { if(klasa_gracza[this] == Killer && random_num(1, 3) == 1) return HAM_IGNORED; damage = float(health); }
0 members, 1 guests, 0 anonymous users