Jump to content


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

CoD 1/x odporność na itemek

CoD Stary

  • This topic is locked This topic is locked
7 replies to this topic

#1 krysteksulek

    Zaawansowany

  • Zbanowany

  • Reputacja: 17
    Początkujący

  • Postów:133
  • GG:
  • Imię:Krystek
  • Lokalizacja:Ateny
Offline

Posted 15.01.2011 19:21

Witam. Chciałbym dodać do danej klasy(np: Killer), że będzie ona 1/3 odporna na item AWP SNIPER. Wiem, że 1/1 odporności na AWP SNIPER będzie tak:

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && weapon == CSW_AWP && !(klasa_gracza[this] == Killer)) 
        { 
                damage = float(health); 
        }


Edited by krysteksulek, 15.01.2011 19:22.


#2 xyz?

    Profesjonalista

  • Użytkownik

  • Reputacja: 14
    Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Posted 17.01.2011 13:23

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && weapon == CSW_AWP && !(klasa_gracza[this] == Killer && random(3) == 1)) 
        { 
                damage = float(health); 
        }

spróbuj tak
  • +
  • -
  • 0

#3 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

  • Reputacja: 129
    Zaawansowany

  • Postów:1,161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Posted 17.01.2011 13:40

random(2) - to jest 1/3 szansy
  • +
  • -
  • 0

#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

  • Reputacja: 113
    Zaawansowany

  • Postów:1,981
Offline

Posted 17.01.2011 13:41

damage = float(health);


To nie odpowiada przypadkiem za natychmiastowe zabicie?
  • +
  • -
  • 0

#5 krysteksulek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

  • Reputacja: 17
    Początkujący

  • Postów:133
  • GG:
  • Imię:Krystek
  • Lokalizacja:Ateny
Offline

Posted 17.01.2011 15:12

Hajto to przecież dotyczy itemu awp_sniper(1/1 awp). To w końcu jak to ma być? Tak?

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && weapon == CSW_AWP && !(klasa_gracza[this] == Killer && random(3) == 1)) 
        { 
                damage = float(health); 
        }

Edited by krysteksulek, 17.01.2011 15:12.


#6 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

  • Reputacja: 113
    Zaawansowany

  • Postów:1,981
Offline

Posted 17.01.2011 18:23

Chcesz aby klasa była odporna na awp sniper, z tym kodem będzie ona miała 1/3 szans na natychmiastowe zabicie.
  • +
  • -
  • 0

#7 krysteksulek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

  • Reputacja: 17
    Początkujący

  • Postów:133
  • GG:
  • Imię:Krystek
  • Lokalizacja:Ateny
Offline

Posted 17.01.2011 18:58

Chcę, żeby klasa Killer była 1/3 szans odporna na item AWP SNIPER!

#8 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

  • Reputacja: 1,237
    Godlike

  • Postów:2,334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Posted 22.01.2011 20:12

Zrób tak:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && weapon == CSW_AWP) 
        { 
                if(klasa_gracza[this] == Killer && random_num(1, 3) == 1)
                        return HAM_IGNORED;
                damage = float(health); 
        }


  • +
  • -
  • 1




  


1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg

Sign In