Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

CoD 1/x odporność na itemek

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 krysteksulek

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:133
  • GG:
  • Imię:Krystek
  • Lokalizacja:Ateny
Offline

Napisano 15.01.2011 19:21

Witam. Chciałbym dodać do danej klasy(np: Killer), że będzie ona 1/3 odporna na item AWP SNIPER. Wiem, że 1/1 odporności na AWP SNIPER będzie tak:

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && weapon == CSW_AWP && !(klasa_gracza[this] == Killer)) 
        { 
                damage = float(health); 
        }


Użytkownik krysteksulek edytował ten post 15.01.2011 19:22


#2 xyz?

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 17.01.2011 13:23

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && weapon == CSW_AWP && !(klasa_gracza[this] == Killer && random(3) == 1)) 
        { 
                damage = float(health); 
        }

spróbuj tak
  • +
  • -
  • 0

#3 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 17.01.2011 13:40

random(2) - to jest 1/3 szansy
  • +
  • -
  • 0

#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 17.01.2011 13:41

damage = float(health);


To nie odpowiada przypadkiem za natychmiastowe zabicie?
  • +
  • -
  • 0

#5 krysteksulek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:133
  • GG:
  • Imię:Krystek
  • Lokalizacja:Ateny
Offline

Napisano 17.01.2011 15:12

Hajto to przecież dotyczy itemu awp_sniper(1/1 awp). To w końcu jak to ma być? Tak?

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && weapon == CSW_AWP && !(klasa_gracza[this] == Killer && random(3) == 1)) 
        { 
                damage = float(health); 
        }

Użytkownik krysteksulek edytował ten post 17.01.2011 15:12


#6 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 17.01.2011 18:23

Chcesz aby klasa była odporna na awp sniper, z tym kodem będzie ona miała 1/3 szans na natychmiastowe zabicie.
  • +
  • -
  • 0

#7 krysteksulek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:133
  • GG:
  • Imię:Krystek
  • Lokalizacja:Ateny
Offline

Napisano 17.01.2011 18:58

Chcę, żeby klasa Killer była 1/3 szans odporna na item AWP SNIPER!

#8 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 22.01.2011 20:12

Zrób tak:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && weapon == CSW_AWP) 
        { 
                if(klasa_gracza[this] == Killer && random_num(1, 3) == 1)
                        return HAM_IGNORED;
                damage = float(health); 
        }


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych