Szukam poradnika na szybkie rozdzielanie statystyk !
Na Cod Starym !!
dam +
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 24.12.2010 09:54
#2
Napisano 24.12.2010 11:24
No to szukasz
zmieniasz na
I gotowe uzywam to na swoim serwerze lecz zbugowane to jest albo nie potrafie dobrze tego przerobic;]
public PrzydzielPunkty(id) { new inteligencja[65]; new zdrowie[60]; new wytrzymalosc[60]; new kondycja[60]; new tytul[25]; format(inteligencja, 64, "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza obrazenia zadawane przedmiotami)", inteligencja_gracza[id]); format(zdrowie, 59, "Zycie: \r%i \y(Zwieksza zycie)", zdrowie_gracza[id]); format(wytrzymalosc, 59, "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", wytrzymalosc_gracza[id]); format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]); format(tytul, 24, "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]); new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler"); menu_additem(menu, inteligencja); menu_additem(menu, zdrowie); menu_additem(menu, wytrzymalosc); menu_additem(menu, kondycja); menu_display(id, menu); #if defined BOTY if(is_user_bot2(id)) PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, random(4)); #endif } public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(inteligencja_gracza[id]<500){ inteligencja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 1: { if(zdrowie_gracza[id]<500){ zdrowie_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom sily osiagniety"); } case 2: { if(wytrzymalosc_gracza[id]<500){ wytrzymalosc_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety"); } } if(punkty_gracza[id]>0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE;
zmieniasz na
public PrzydzielPunkty(id) { new inteligencja[65]; new zdrowie[60]; new wytrzymalosc[60]; new kondycja[60]; new tytul[25]; format(inteligencja, 64, "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza obrazenia zadawane przedmiotami)", inteligencja_gracza[id]); format(zdrowie, 59, "Zycie: \r%i \y(Zwieksza zycie)", zdrowie_gracza[id]); format(wytrzymalosc, 59, "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", wytrzymalosc_gracza[id]); format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]); format(tytul, 24, "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]); new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler"); menu_additem(menu, inteligencja); menu_additem(menu, zdrowie); menu_additem(menu, wytrzymalosc); menu_additem(menu, kondycja); menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Inteligencje"); menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Zycie"); menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Wytrzymalosc"); menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Kondycje"); menu_display(id, menu); #if defined BOTY if(is_user_bot2(id)) PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, random(4)); #endif } public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(inteligencja_gracza[id]<500){ inteligencja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 1: { if(zdrowie_gracza[id]<500){ zdrowie_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom sily osiagniety"); } case 2: { if(wytrzymalosc_gracza[id]<500){ wytrzymalosc_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety"); } case 3: { if(kondycja_gracza[id]<500){ kondycja_gracza[id]++; punkty_gracza[id]--; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety"); } case 4: { if (inteligencja_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 500 ){ client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); punkty_gracza[id]=500-inteligencja_gracza[id]; inteligencja_gracza[id] = 500; } else { inteligencja_gracza[id]+=punkty_gracza[id] punkty_gracza[id] = 0; } } case 5: { if (zdrowie_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 500 ){ client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom sily osiagniety"); punkty_gracza[id]=500-zdrowie_gracza[id]; zdrowie_gracza[id] = 500; } else { zdrowie_gracza[id]+=punkty_gracza[id] punkty_gracza[id] = 0; } } case 6: { if (wytrzymalosc_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 500 ){ client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety"); punkty_gracza[id]=500-wytrzymalosc_gracza[id]; wytrzymalosc_gracza[id] = 500; } else { wytrzymalosc_gracza[id]+=punkty_gracza[id] punkty_gracza[id] = 0; } } case 7: { if (kondycja_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 500 ){ client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety"); punkty_gracza[id]=500-kondycja_gracza[id]; kondycja_gracza[id] = 500; } else { kondycja_gracza[id]+=punkty_gracza[id] punkty_gracza[id] = 0; } } } if(punkty_gracza[id]>0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE;
I gotowe uzywam to na swoim serwerze lecz zbugowane to jest albo nie potrafie dobrze tego przerobic;]
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam , 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
|
|||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam , 10.06.2019 cod stary |
|
|
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk , 26.02.2019 cod stary |
|
|
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk , 20.10.2018 cod stary |
|
|
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel , 21.11.2017 cod stary |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych