Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 22.12.2010 14:29
oraz jego nazwa
klasy i klasy premium gdy piszesz klase napisz widzialny czy nie jaka bron itd proszę o pomoc:)
#2
Napisano 22.12.2010 14:51
Działanie : Gdy przycisne use - ma razic 15 metrów, ma brać full hp
#3
Napisano 22.12.2010 14:52
#4
Napisano 22.12.2010 15:04
public bomba(id)
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 250 );
write_coord( iOrigin[2] + 250 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 250.0 , entlist, 32);// zamiast 250.0 to dac nie wiem 300.0 zeby bylo z 15m
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
continue;
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, 0, id, float(get_user_health(pid)), 1);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
i do public UzyjPrzedmiotu(id) dodaj:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NR_ITEMU && informacje_przedmiotu_gracza[id][1]>0)
{
bomba(id)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1]--;
}
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 22.12.2010 15:42
#5
Napisano 22.12.2010 15:12
#6
Napisano 22.12.2010 15:23
Działanie : moge sie co 3 sekundy teleportować za pomocą prawego przycisku myszy,
Item : Moc Porucznika
Działanie : Moge 5x teleportować się gdzie wskarze celownikiem
Item : Pierscien Komandosa
Działanie : Dodaje 15 punktów do Siły, oraz wytrzymałości.
Item : Noz Niewidzialności
Działanie : Gdy chodzisz z nożem jesteś niewidoczny.
z góry za każdy item mogę ci dać +
Dodano 22 grudzień 2010 - 15:29:
A tu chyba jest błąd bo niechce kompilować
public bomba(id) { new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(dynamit_gracza, EV_VEC_origin, fOrigin);
w 3 linicje nawet jak zmieniłem na iOrigin to nie kompiluje się
Warning: Function "UzyjPrzedmiotu" should return a value on line 2674 Error: Undefined symbol "dynamit_gracza" on line 3669 Warning: Expression has no effect on line 3669 Warning: Expression has no effect on line 3669 Error: Expected token: ";", but found ")" on line 3669 Error: Invalid expression, assumed zero on line 3669 Error: Too many error messages on one line on line 3669 Compilation aborted. 4 Errors.
Użytkownik Skilled edytował ten post 22.12.2010 15:32
#7
Napisano 22.12.2010 15:41
#8
Napisano 22.12.2010 15:46
#11
Napisano 22.12.2010 20:40
"bomba",//29"przecinek" to sie nie dziw i jeszcze nie dodales "przecinka" tutaj:
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy"
i jeszcze to powinno wygladac tak:
public UzyjPrzedmiotu(id)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29 && informacje_przedmiotu_gracza[id][1]>0) //tu podajsz numer itemu a ty go nie dodales -.-
{
bomba(id)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1]--;
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 19 && informacje_przedmiotu_gracza[id][1]>0)
{
set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
informacje_przedmiotu_gracza[id][1]--;
}
if(ilosc_apteczek_gracza[id]>0)
StworzApteczke(id);
if(ilosc_rakiet_gracza[id]>0)
StworzRakiete(id);
if(ilosc_min_gracza[id]>0)
PostawMine(id);
if(ilosc_dynamitow_gracza[id]>0)
PolozDynamit(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
p.s dam ci sma z poprawnym kodem:
Wklej.to - po prostu wklej to - paste: WMYsu
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 22.12.2010 21:51
#12
Napisano 29.01.2011 15:47
Mistrz Gry [premium] - 140hp / 110 pancerz / 120% szybkosc / ak / krieg / awp / 2 skoki w powietrzu / za fraga dostaje 10hp i ma 1 rakiete.
zapraszam do sluchania
#13
Napisano 20.03.2011 23:13
Napisano 29 styczeń 2011 - 15:47
jak zrobic taka klase :
Mistrz Gry [premium] - 140hp / 110 pancerz / 120% szybkosc / ak / krieg / awp / 2 skoki w powietrzu / za fraga dostaje 10hp i ma 1 rakiete.
napisz na pw.
co do pomyslow:
itemy:
moc [ nick H@ ]
Co runde dostajesz AK masz z niego 1/20 masz ubranie wroga.
Skoczne Buty
Mozesz wykonac 50 skokow w gore
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
||||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 cod stary |
|
|||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 cod stary |
|
||||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 cod stary |
|
||||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 cod stary |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych