Jest to dosyć proste do zrobienia,ale zarazem do diablo bardzo przydatne,bo oprócz expa podanego w % wiemy ile dokładnie nam brakuje do lvl,więc wiemy ile grać aby osiągnąć dany poziom:
Pod:
register_clcmd("/reset","reset_skill")
Dodaj:
register_clcmd("say /exp", "exp")
register_clcmd("say exp", "exp")
I na końcu sma dodajesz:
public exp(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Poziom: ^x04%i ^x01- Masz ^x03(%d/%d)^x01 Doswiadczenia", player_lvl[id], player_xp[id], LevelXP[player_lvl[id]])
ColorChat(id, NORMAL, "Do nastepnego poziomu brakuje ^x04%d^x01 Doswiadczenia", LevelXP[player_lvl[id]]-player_xp[id])
}
UWAGA! do tego kodu wymagany jest moduł colorchat,jeśli go nie masz to w swoim diablo
Pod:
#include <csx>
Dodaj:
#include <colorchat>
Edited by Master'eX, 16.12.2010 22:03.