Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
0
startround?
Temat rozp. MafiaDL, 06.03.2008 11:17
13 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06.03.2008 11:17
Witam szukam plugins ktory dziala na poczatku rundy a nie na koncu jak sie zaczyna i jest np. ten freezetime to zeby wtedy muzyka leciala jakies kilka sekund ogólem muzyczka na początku rundy jest takie cos?
#2
Napisano 06.03.2008 17:09
No gdybym to ja umiał pisać pluginy Czekaj zrobię to co muszę i pomyśle nad tym
#3
Napisano 06.03.2008 17:18
ok czekam ;d
#4
Napisano 06.03.2008 18:18
Niestety, czarna magia, nie mogę zrobić...
#5
Napisano 06.03.2008 18:52
Chcesz by plug jaki gdzies tam pewnie masz co dziala na koncu rudny, dzialal na poczatku? Jesli tak, to daj go w [ code] a ja go przerobie.
#6
Napisano 06.03.2008 18:56
Mu chodzi na pewno o to że jak masz amx_restart_round i dojdzie juz 45 s to jest restart i leci muza a on chce żeby ta muzyka leciała np w trakcie albo na poczatku rundy
#7
Napisano 06.03.2008 19:24
Baku nie nie Miczu ma racje juz daje
roundsound
roundsound
#include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer") register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin") register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") } public t_win() { new rand = random_num(0,2) client_cmd(0,"stopsound") switch(rand) { case 0: client_cmd(0,"spk misc/twinnar") case 1: client_cmd(0,"spk misc/twinnar2") case 2: client_cmd(0,"spk misc/twinnar3") case 3: client_cmd(0,"spk misc/twinnar4") } return PLUGIN_CONTINUE } public ct_win() { new rand = random_num(0,2) client_cmd(0,"stopsound") switch(rand) { case 0: client_cmd(0,"spk misc/ctwinnar2") case 1: client_cmd(0,"spk misc/ctwinnar3") case 2: client_cmd(0,"spk misc/ctwinnar4") case 3: client_cmd(0,"spk misc/ctwinnar5") } return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_precache() { precache_sound("misc/ctwinnar2.wav") precache_sound("misc/ctwinnar3.wav") precache_sound("misc/ctwinnar4.wav") precache_sound("misc/ctwinnar5.wav") precache_sound("misc/twinnar.wav") precache_sound("misc/twinnar2.wav") precache_sound("misc/twinnar3.wav") precache_sound("misc/twinnar4.wav") return PLUGIN_CONTINUE }
#8
Napisano 06.03.2008 19:34
Dobra terasz opszi co kiedy ma sie wlaczyc, bo ct win nie przewidze na starcie rundy
#9
Napisano 06.03.2008 19:41
http://www.forum.wiaderko.com/topics35/muzyka-na-poczatku-rundy-vt4399.htm?highlight=muzyka++poczatku+rundy
#10
Napisano 06.03.2008 20:09
Miczu chodzilo mi ze kazdemu leci na początku rundy ale juz chyba mam to co dal inferno
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "NewRoundSound" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Sn!ff3r" public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("ResetHUD","newRound","b") } public newRound(id){ client_cmd(0,"spk misc/newround") return PLUGIN_HANDLED } public plugin_precache(){ precache_sound("misc/newround.wav") return PLUGIN_CONTINUE
#11
Napisano 06.03.2008 20:15
#include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("RoundSound","1.01","Edited by Miczu") register_event("ResetHUD","NewRound","b") } public NewRound() { new rand = random_num(0,7) client_cmd(0,"stopsound") switch(rand) { case 0: client_cmd(0,"spk misc/twinnar") case 1: client_cmd(0,"spk misc/twinnar2") case 2: client_cmd(0,"spk misc/twinnar3") case 3: client_cmd(0,"spk misc/twinnar4") case 4: client_cmd(0,"spk misc/ctwinnar2") case 5: client_cmd(0,"spk misc/ctwinnar3") case 6: client_cmd(0,"spk misc/ctwinnar4") case 7: client_cmd(0,"spk misc/ctwinnar5") } return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_precache() { precache_sound("misc/ctwinnar2.wav") precache_sound("misc/ctwinnar3.wav") precache_sound("misc/ctwinnar4.wav") precache_sound("misc/ctwinnar5.wav") precache_sound("misc/twinnar.wav") precache_sound("misc/twinnar2.wav") precache_sound("misc/twinnar3.wav") precache_sound("misc/twinnar4.wav") return PLUGIN_CONTINUE }
W tym przypadku bedzie leciec losowa muzyczka z tych 8
#12
Napisano 07.03.2008 15:20
ale ja chce wlasnie jeden hehe
a to nie dziala mi ;/
a to nie dziala mi ;/
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "NewRoundSound" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Sn!ff3r" public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("ResetHUD","newRound","b") } public newRound(id){ client_cmd(0,"spk misc/newround") return PLUGIN_HANDLED } public plugin_precache(){ precache_sound("misc/newround.wav") return PLUGIN_CONTINUE
#13
Napisano 07.03.2008 15:24
new rand = 0 i bedzie tylko uruchamiac misc/twinnar, ale chyba mozna bylo napisac to wczesniej czego chcesz
#14
Napisano 07.03.2008 15:27
Miczu zalezy jak kto rozumie to co piszę mozna juz zamknąć niechce mi sie bawić juz z tym newround