Pokaże wam to na przykładzie kondycji czyli będzie zwiększać szybkość chodzenia ;]
ok zaczynamy
szukamy
public PrzydzielPunkty(id)
i pod
new kondycja[60];
dodajemy
new naszanazwa[60];
następnie pod
format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]);
dajemy
format(naszanazwa, 60, "naszanazwa: \r%i \y(opis statystyki", naszanazwa_gracza[id]);
pod
menu_additem(menu, kondycja);
menu_additem(menu, naszanazwa);
dalej pod
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<1600)
kondycja_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
dajemy
}
case 4:
{
if(naszanazwa_gracza[id]<1600)
naszanazwa_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom naszej statystyki osiagniety");
}
w public ResetujPunkty(id)
dodajemy na koniec
naszanazwa_gracza[id] = 0;
w public ZapiszDane
szukamy
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);
i zmieniamy na
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], naszanazwa_gracza[id]);
to samo w public WczytajDane(id, klasa)
z
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);
na
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], naszanazwa_gracza[id]);
jeszcze w public SprawdzPoziom(id)
zmieniamy z
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
na
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-naszanazwa_gracza[id];
pod
kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);
dajemy
naszanazwa_gracza[id] = str_to_num(x);
w miejsce x wpisujemy np. tak jak w kondycji zwinnoscgracza
szukamy
public client_connect(id)
i pod
kondycja_gracza[id] = 0;
dajemy
naszanazwa_gracza[id] =0;
teraz coś trudniejszego ;]
szukamy
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);
i pod tym dodajemy np. jeżeli chcemy, żeby nasza statystyka dawała szybkość
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(naszanazwa_gracza[id]*1.3);
szukamy new wytrzymalosc_gracza[33];
i dodajmeny pod tym
new naszanazwa_gracza[33];
_______________________
A teraz jak zrobić by statystyka dawała inny power
pod
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);
dajemy
np.
ilosc_skokow_gracza[id] = (naszanazwa_gracza[id]*1);
nasza statystyka będzie dawać skoki ;]
prawda, że proste i tak robimy z innymi. ;]
no i to było by na tyle ;]
© 2010 By ShoWmaN - ZAKAZ KOPIOWANIA!!!
Użytkownik ShoWmaN edytował ten post 12.11.2010 12:36