pierwszy przedmiot:
Ma za zadanie chronić przed pierwszymi trzema strzałami w głowę, co rundę.
czyli mamy przedmiot np kask i ma on za zadanie ochronic nas przed strzałem w głowe, po trzech strzałach w głowę normalnie otrzymujemy damage.
drugi przedmiot:
gdy zadajemy komuś obrażenia, przedmiot nas leczy.
czyli
strzelimy komuś w głowę za 50 HP, więc odnawia nam się 25 HP
do pierwszego przedmiotu mam pewną funkcję wykorzystywaną do czegoś takiego:
jeśli strzele komuś w głowę pada ktoś na hita, lub dostaje określoną ilość damage.
coś takiego:
take damage pod
if(health < 2)
return HAM_IGNORED;
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == numer && get_user_hitzones(0,this) == 2) return HAM_SUPERCEDE;jednak jak zrobic zeby tylko 3 strzaly blokowalo
jednak nijak nie umiem tego wykorzystać do kasku.
drugi przedmiot, jestem kompletnie zielony.
Proszę o pomoc
ahh ejszcze mam problem z nieskonczonym ammo, chcialbym do jakiegos itemu dodac cos takiego
ps, chyba poradzilem sobie z kaskiem
Użytkownik Karrypto edytował ten post 18.10.2010 16:26