Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

dwa przedmioty COD modhelm i wysysanie zycia


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Karrypto

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 18.10.2010 14:52

Witam, mam problem ze zrobieniem przedmiotów.

pierwszy przedmiot:
Ma za zadanie chronić przed pierwszymi trzema strzałami w głowę, co rundę.
czyli mamy przedmiot np kask i ma on za zadanie ochronic nas przed strzałem w głowe, po trzech strzałach w głowę normalnie otrzymujemy damage.

drugi przedmiot:
gdy zadajemy komuś obrażenia, przedmiot nas leczy.
czyli
strzelimy komuś w głowę za 50 HP, więc odnawia nam się 25 HP

do pierwszego przedmiotu mam pewną funkcję wykorzystywaną do czegoś takiego:
jeśli strzele komuś w głowę pada ktoś na hita, lub dostaje określoną ilość damage.

coś takiego:
take damage pod
if(health < 2)
return HAM_IGNORED;


if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == numer && get_user_hitzones(0,this) == 2)
                return HAM_SUPERCEDE;
jednak jak zrobic zeby tylko 3 strzaly blokowalo

jednak nijak nie umiem tego wykorzystać do kasku.
drugi przedmiot, jestem kompletnie zielony.
Proszę o pomoc

ahh ejszcze mam problem z nieskonczonym ammo, chcialbym do jakiegos itemu dodac cos takiego

ps, chyba poradzilem sobie z kaskiem :D

Użytkownik Karrypto edytował ten post 18.10.2010 16:26

  • +
  • -
  • 0

#2 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.10.2010 17:46

if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == numer && get_user_hitzones(0,this) == 2)
return HAM_SUPERCEDE;


>_< Gdybys doczytal tamten temat do konca, to bys zobaczyl, ze to nie dziala.
  • +
  • -
  • 0

#3 Karrypto

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 18.10.2010 18:03

if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == numer && get_user_hitzones(0,this) == 2)
return HAM_SUPERCEDE;


>_< Gdybys doczytal tamten temat do konca, to bys zobaczyl, ze to nie dziala.


no to nie wiem jak to zrobic

edit

ahh chyba wiem, musze podac zamiast 2 to 254

a co z nieskonczonym ammo i wykradaniem zycia

Użytkownik Karrypto edytował ten post 18.10.2010 18:08

  • +
  • -
  • 0

#4 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.10.2010 18:49


if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == numer && get_user_hitzones(0,this) == 2)
return HAM_SUPERCEDE;


>_< Gdybys doczytal tamten temat do konca, to bys zobaczyl, ze to nie dziala.


no to nie wiem jak to zrobic

edit

ahh chyba wiem, musze podac zamiast 2 to 254

a co z nieskonczonym ammo i wykradaniem zycia


Nie nie dajesz 254....

Masz w module fun, do wykradania zycia. [(...._health) Za pomoca tego zrobisz podobny efekt do tego co chcesz.]
  • +
  • -
  • 0

#5 Karrypto

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 18.10.2010 19:54

moglbys napiasc jak to zrobic, bo niebardzo jednak sie orientuje w tym ;/
  • +
  • -
  • 0

#6 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.10.2010 20:19

Aktualnie nic nie pisze ani nic(Glowa mnie boli od srody). To ci pomoze.




set_user_healthDodane 29-06-2009, 10:38 przez: Knopers  


Ustawia Graczowi życie (HP).

Składnia:
set_user_health ( index, health )

Typ:
Natywny

Notatki:
Index to indeks gracza - od 1 do 32.
Health określa ile życia ma mieć gracz.

  • +
  • -
  • 0

#7 Karrypto

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 20.10.2010 13:57

zrobilem tamtym sposobem co pisalem (dodalem do warunku glowe) item skopiowalem z notatek kapitana.
efekt-niby dziala ale nie ma reguly jak efekt koncowy - niesmiertelna postac (rambo)
nie mam pojecai jak to naprawić.
oto kod itemu:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 43)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;


	if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 43 && get_user_hitzones(0,this) == 254 && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0)
{
informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--;
return HAM_SUPERCEDE;
}


Dodano 21 październik 2010 - 22:30:

zrobilem tamtym sposobem co pisalem (dodalem do warunku glowe) item skopiowalem z notatek kapitana.
efekt-niby dziala ale nie ma reguly jak efekt koncowy - niesmiertelna postac (rambo)
nie mam pojecai jak to naprawić.
oto kod itemu:

	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 43)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;


	if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 43 && get_user_hitzones(0,this) == 254 && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0)
{
informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--;
return HAM_SUPERCEDE;
}


ok poradzilem sobie, do zamkniecia :)

Użytkownik Karrypto edytował ten post 20.10.2010 13:58

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych